هتل بان بالینا پاتایا

به گزارش اسلیم فا، ویلای ساحلی 3 خوابه مدرن که در یک ویلای خصوصی در Huay Yai قرار گرفته است با کرایه 24 ساعته از سواحل نا جومتین و رانندگی 10 دقیقه ای از جومتین که در آن رستوران ها ، میله ها و ساحل خوبی را پیدا خواهید کرد، انجام می گردد . اگر به دنبال جایی خلوت و آرام هستید اما هنوز می خواهید نزدیک به بسیاری از بزرگ ترین جاذبه های توریستی و فعالیت ها باشید ، این یک اجاره ویلا است که به طور ماهرانه با هر دو ترکیب می گردد . ویلای مدرن و خوب نگهداری می گردد و فضای زیادی فضای داخلی ، هم در داخل و هم در فضای باز فراهم می نماید تا زمان تعطیلات شما را به موفقیت کامل تبدیل کند .

هتل بان بالینا پاتایا

این ویلا 3 اتاق خواب بسیار زیبا، دو حمام، یک سالن غذاخوری، آشپزخانه سبک غربی و یک باغ با یک تراس چوبی است که در کنار یک استخر خصوصی در کنار استخر خصوصی واقع شده است. سه اتاق خواب هر کدام دارای دو تخت خواب، 32 اینچ تخت تخت تخت، کمد لباس، تهویه مطبوع و طراحی های داخلی رنگی هستند. اتاق خواب اصلی دارای مزیت حمام ensuite با حمام، حمام، لگن و توالت است. حمام دیگری نیز وجود دارد که برای میهمانان و افراد در اتاق خواب دوم است و مجهز به دستشویی، حمام و حمام است.

محل استراحت به طور کامل برای دیدگاه ها و دسترسی مستقیم به منطقه استخر و تراس در نظر گرفته شده است، در حالی که از امکانات سرگرمی مانند یک تلویزیون صفحه تخت 40 اینچی با کانال های بین المللی و یک پخش کننده سی دی لذت می برند. ناحیه آشپزخانه مجاور یک انتخاب عالی از لوازم خانگی مانند میکروویو، توستر، مخلوط کن، hobs و یک یخچال دارد. محل غذا خوری همچنین خانه یک میز غذاخوری 6 نفره است. اگرچه مکان این ویلا را می توان کمی خارج از شهر در نظر گرفت، سواحل در Na جومتین تنها 5 دقیقه فاصله دارند.

و اگر به دنبال اقدام می شد، ساحل جومتین تنها یک سفر 10 دقیقه ای با رستوران های بین المللی و صحنه شبانه بسیار عالی آن است. جاذبه های معروف پاتایا مانند تئاتر Alangkarn، Mimosa و بازار شناور پاتایا تنها 5 دقیقه از ویلا فاصله دارند. هنگامی که شما به دنبال اجاره ویلا در یک مکان صلح آمیز می شد اما هنوز به بهترین جاذبه ها و فعالیت های این شهر نزدیک هستید، این خانه 3 خوابه در Huay Yai یک انتخاب عالی است.

یک انتخاب از رستوران های محلی را می توان 500 متر دورتر یافت و باشگاه گلف فونیکس و کانتری، 5.4 کیلومتر دورتر از آن قرار دارند. فرودگاه بین المللی Utapao Rayong در 21 کیلومتری این فرودگاه واقع شده است.

انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 15

به "هتل بان بالینا پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بان بالینا پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید