هوای کاشیما در روز بازی با پرسپولیس چگونه است؟

به گزارش اسلیم فا، سایت های پیش بینی هوا، برای صبح روز شنبه در شهر کاشیما، احتمال بارش رگبار را مطرح نموده اند، با این وجود دمای هوا مطبوع تر از تهران خواهد بود.

هوای کاشیما در روز بازی با پرسپولیس چگونه است؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که سایت های هواشناسی بالاترین درجه هوا در تهران برای روز شنبه 12 آبان را 14 درجه سانتیگراد پیش بینی نموده اند، دمای هوا در شهر کاشیما تا 17 درجه خواهد رسید.

همچنین پیش بینی شده است که شهر کاشیما روز شنبه در بعضی ساعات با رگبار روبه رو باشد. شهر کاشیما در فاصله 100 کیلومتری توکیو در غرب ژاپن بین دریاچه کیتاورا و اقیانوس آرام در استان ایباراکی قرار گرفته است.

کاشیما با توجه به اطلاعات درج شده در ویکی پدیا از 23 سال قبل به عنوان شهر شناخته شد. جمعیت آن در سال 2010 تنها 65 هزار نفر بود ولی در حال حاضر بالغ بر 75 هزار نفر اعلام می گردد. در ژاپن، شهر دیگری به نام کاشیما هم وجود دارد که در استان ساگا واقع شده و قدمت آن بیش از کاشیما ایباراکی است.

به گزارش خبرنگاران دیدار رفت کاشیما و پرسپولیس ساعت 9.30 روز شنبه آینده در ژاپن و بازی برگشت دو تیم ساعت 18.30 روز شنبه 19 آبان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 83

به "هوای کاشیما در روز بازی با پرسپولیس چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای کاشیما در روز بازی با پرسپولیس چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید