واکنش کرملین به ادعای روزنامه انگلیسی درباره بیماری پوتین

به گزارش اسلیم فا، سخنگوی کرملین در واکنش به ادعای کذب یک روزنامه انگلیسی درباره استعفای زودهنگام ولادیمیر پوتین از سمت ریاست جمهوری روسیه، گفت: شرایط سلامتی رئیس جمهور عالی است و وی چنین برنامه ای ندارد.

واکنش کرملین به ادعای روزنامه انگلیسی درباره بیماری پوتین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه، امر وز جمعه، ادعای روزنامه انگلیسی سان ( The Sun ) که استعفای زودهنگام ولادیمیر پوتین از سمت ریاست جمهوری روسیه به دلیل مسائل سلامتی را منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پسکوف اطمینان داد که ولادیمیر پوتین به هیچ وجه چنین قصدی ندارد، همانطور که از لحاظ سلامت جسمانی، هیچ مسئله ای ندارد.

سخنگوی کرملین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در این باره که آیا رئیس جمهور واقعاً به دلیل مسائل سلامتی، قصد استعفا دارد، گفت: خیر. شرایط سلامتی رئیس جمهور عالی است.

پسکوف به طور کلی، در خصوص انتشار چنین خبری در برخی نشریات انگلیسی گفت: در رابطه با این مطالب هیچ تفسیر و اظهارنظری لازم نیست. این ادعا کاملا دروغ است و شرایط سلامتی رئیس جمهور کاملاً خوب است.

در اوایل روز جمعه، روزنامه سان انگلیس با استناد به منابع خبری در کرملین نوشت که گفته می شود پوتین بیمار است و قصد دارد اوایل سال آینده بازنشسته شود.

لازم به یادآوری است، سخنگوی کرملین بارها اعلام کرده که رئیس جمهوری روسیه خود تصمیم خواهد گرفت که چه زمان خود را در مقابل عفونت کووید-19 واکسینه کند و در صورت صلاحدید، تمایل خود برای واکسیناسیون را اعلام خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1377

به "واکنش کرملین به ادعای روزنامه انگلیسی درباره بیماری پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کرملین به ادعای روزنامه انگلیسی درباره بیماری پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید