وزیر دارایی یونان: سیاست های نجات اروپا خطایی بزرگ بود

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: وزیر دارایی یونان سیاست های حل بحران و نجات اروپا را خطایی بزرگ دانسته و تاکید نمود که ما به تغییر رویکرد در این اتحادیه احتیاج داریم.

وزیر دارایی یونان: سیاست های نجات اروپا خطایی بزرگ بود

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران یانیس واروفاکیس وزیر دارایی یونان در تبادل نظر با روزنامه تاگس اشپیگل در پاسخ به این پرسش که شما در عرض چند روز نیمی از اروپا را علیه خود شورانده اید گفت: من اعتقاد دارم که این کاملا نرمال است. مدتی طول می کشد تا در سراسر اروپا این مسئله تعیین گردد که در اتحادیه اروپا یک تغییر بسیار اساسی رخ داده است.

وی اضافه کرد: اروپا برای بحران در یونان آماده نشده بود و و تصمیماتی اتخاذ کرد که تنها شرایط را بدتر کرد.

وزیر دارایی یونان با انتقاد از سیاست های بحران کنونی اتحادیه اروپا گفت که ما به یک تغییر رویکرد در اروپا احتیاج داریم.

وی در بخش دیگری از این تبادل نظر تاکید نمود که آلمان باید ما را بشنود.

وزیر دارایی یونان در بخش دیگری از این تبادل نظر درباره این مسئله که چرا دولت جدید یونان تروئیکای اروپایی را از کشور خود بیرون رانده است گفت: تروئیکا چیست؟ یک گروه از تکنوکرات ها که پیشبرد برنامه های اصلاحی را نظارت می نمایند. ما انتخاب شده ایم چرا که منطق برنامه های این تروئیکا را دیگر تحمل نمی کنیم. آن ها کشور ما را خراب نموده اند. تروئیکای اروپایی هیچ برنامه ای برای اینکه با ما درباره یک سیاست دیگری مذاکره کند ندارد. این بدین مفهوم نیست که ما با شرکای خود دیگر همکاری نمی کنیم.

واروفاکیس در بخش دیگری از این تبادل نظر سیاست نجات اتحادیه اروپا را یک خطای بزرگ ارزیابی نموده و گفت: یونان تحت بدهی های خود در حال فروپاشی است. من وزیر دارایی یک کشور ورشکسته هستم.

وی در بخش دیگری از این تبادل نظر در پاسخ به این پرسش که آیا شما از روسیه درخواست یاری خواهید کرد گفت: من نمی توانم به این سوال پاسخ واضحی بدهم. موضوع این نیست. ما هرگز درمسکو به دنبال یاری های اقتصادی نمی گردیم.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 385

به "وزیر دارایی یونان: سیاست های نجات اروپا خطایی بزرگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دارایی یونان: سیاست های نجات اروپا خطایی بزرگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید