شرایط بحرانی زندان های آمریکا در اوج بحران کرونا

به گزارش اسلیم فا، نتایج یک گزارش نشان می دهد بیش از 96 درصد زندانیان در 4 زندان ایالتی آمریکا که آزمایش ویروس کرونای آنها مثبت اعلام شده، هیچ گونه علائمی از این بیماری نداشته اند.

شرایط بحرانی زندان های آمریکا در اوج بحران کرونا

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نتایج آزمایش ویروس کرونای 3277 زندانی در ایالت های آرکانزاس، کارولینای شمالی، اوهایو و ویرجینیا که مثبت اعلام شده، نشان می دهد که 96 درصد آنها هیچ گونه علائم ظاهری از ابتلا به این بیماری نداشته اند.

بر اساس این گزارش، بیمارانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند ولی هیچ گونه علامتی ندارند، خطر انتقال نادانسته این ویروس به سایر افراد را به شدت افزایش می دهند. این مساله موجب شده تا کارشناسان بهداشت و سلامت خواستار اتخاذ تدابیر و اقدامات خاصی از جمله رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس شوند.

آمریکا با بیش از 2.3 میلیون زندانی در سال 2017 میلادی بالاترین تعداد زندانیان را در جهان داشته است. میشیگان، تنسی و کالیفرنیا آزمایش گسترده ویروس کرونا از زندانیان را آغاز کرده اند.

به طور کلی تا به امروز بیش از 960 هزار نفر در آمریکا مبتلا به ویروس کرونا شده و بیش از 54 هزار نفر تا به امروز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1029

به "شرایط بحرانی زندان های آمریکا در اوج بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بحرانی زندان های آمریکا در اوج بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید