پرسپولیس به زودی محروم می گردد؟

به گزارش اسلیم فا، دادگاه عالی ورزش پس از آنالیز لایحه دفاعی باشگاه پرسپولیس در قبال طلب 475 هزار یورویی ماریو بودیمیر، محکومیت این باشگاه را تایید کرد تا علاوه بر این پول بابت هر سال تاخیر در پرداخت آن جریمه 5 درصدی نیز در نظر بگیرد.

پرسپولیس به زودی محروم می گردد؟

بنابر این حکم، باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 522 هزار یورو تا پنجم فوریه میلادی (17 بهمن ماه) پرداخت کند در غیر این صورت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو محروم می گردد.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بخش حقوقی خواست تا با بودیمیر ارتباط برقرار نموده و از او تخفیف گرفته یا مجوز پرداخت اقساطی طلب او را دریافت نمایند.

مهاجم پیشین کروات سرخپوشان نیز که در مدت زمان حضور پنج ماهه خود کمترین تاثیر را در پرسپولیس داشت نه تنها هنوز تخفیفی بابت دریافت طلب خود نداده بلکه حاضر به دریافت اقساطی این مبلغ هم نشده است.

باشگاه پرسپولیس نیز هیچ پولی برای پرداخت طلب نزدیک به 16 میلیارد تومانی بودیمیر ندارد تا سرخپوشان بار دیگر در آستانه محرومیتی سنگین از سوی فیفا قرار بگیرند.

سمیعی همچنان در کوشش است تا نظر بودیمیر را برای دریافت اقساطی مطالبات خود جلب کند اما هنوز با نظر مثبت این بازیکن کروات روبرو نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1495

به "پرسپولیس به زودی محروم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به زودی محروم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید