چالش جدید ارشا اقدسی در راهی شو

به گزارش اسلیم فا، مستند-مسابقه راهی شو با اجرای ارشا اقدسی به زودی ضبط خود را شروع نموده و از آذرماه از شبکه پنج پخش می گردد.

چالش جدید ارشا اقدسی در راهی شو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نشست خبری مستند مسابقه راهی شو که برای پخش از شبکه پنج سیما کلید خواهد خورد، امروز 11 آبان با حضور عوامل این مسابقه و مدیران شهرداری منطقه 22 تهران در محل دریاچه خلیج فارس برگزار گردید.

مرتضی عمادی مدیرگروه تهران و شهفرایندی شبکه پنج سیما درباره راهی شو که به زودی وارد فرایند فراوری خواهد شد، گفت: راهی شو یکی از مسابقات شبکه پنج سیماست که به شکل جدی فراوریش از دریاچه خلیج فارس شروع می گردد.

وی اضافه نمود: رویکرد چنین مسابقاتی هشداری است که گفته گردد حال هوای شهر سال هاست خوب نیست و ریه شهر سال هاست درگیر شده و احتیاجمند مراقبت است. واکسن هم ندارد و مربوط به اراده شهفرایندان است.

عمادی فراوری این دست از مسابقات را در راستای رویکرد های کلان شبکه دانست و بیان نمود: در کارگروه هوای تهران شبکه پنج که با مدیریت سعید اشناب یک سال است که تشکیل شده در تلاشیم گامی برای پاکی هوای تهران برداریم. بسیاری از برنامه های روتین شبکه موظف شده اند دغدغه مندی هوای تهران را در نظر داشته باشند.

وی اضافه نمود: مسابقه راهی شو که به تهیه کنندگی شمسایی فراوری می گردد چالش های جذابی دارد و اوایل آذر از شبکه پنج سیما پخش می گردد. توجه به مسایل و وظایف شهفرایندی در حوزه پسماند و مدیریت شهری، استفاده از حمل و نقل عمومی مثل موتور برقی، جاذبه های شهری و… از ویژگی علی این مسابقه است که می تواند دایره ای وسیع از مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

امید محدث مدیر رسانه شهرداری تهران نیز درباره همکاری برای ساخت این مستند مسابقه گفت: شهرداری تهران از ظرفیت ها و مدیوم های مختلف بهره می گیرد. طرح اولیه راهی شو به عنوان یک مسابقه مستند برای ما جذاب بود. این مسابقه با موضوع هوای پاک فراوری می گردد و طبیعی بود ما از آن استقبال کنیم.

وی اضافه نمود: امیدواریم در تمام معابر بوستان ها و گذرگاه های شهر تهران برای تصویربرداری این مستند استفاده کنیم.

رحیمی از دیگر مدیران حاضر در این نشست نیز در سخنانی بیان کرد: این برنامه نشان می دهد موتور های برقی می تواند جایگزینی برای کار های روزمره مردم باشد. ما هم هر یاریی بتوانیم برای این فرهنگ سازی عمومی انجام خواهیم داد.

سپس ارشا اقدسی طراح حرکات این مسابقه و مجری آن در سخنانی بیان نمود: بیشتر هدف ما این است که با نمایش حرکاتی خاص کد هایی را درباره فضای پاک به مردم انتقال دهیم. باید با فضای مهیج تر و سرگرم کننده تر این اتفاق را رقم بزنیم.

وی درباره فرایند مسابقه شرح داد: ما مهمانانی داریم که هر یک در صندلی خود سمتی دارند و آن ها را در مسابقه به چالش می کشیم. همچنین از موتور های الکترونیکی و دوچرخه طی آیتم ها استفاده می کنیم.

اقدسی گفت: شوخی های داریم که شاید در نوع خود دیده نشده باشد یا سوالاتی از مهمان برنامه بپرسیم که برای شان خوشایند نباشد.

صادق شمسایی تهیه کننده برنامه نیز در شرحاتی یادآور شد: شبکه پنج راهی شد که هوای تهران هوای بهتری باشد تیم برنامه ساز علی رغم محدودیت های بهداشتی و چالش های که داریم سراغ فراوری این مجموعه رفته است و چالش های سختی را برای شرکت کنندگان طراحی نموده ایم.

شمسایی درباره شرایط فراوری این مسابقه توضیح داد: شرایط جوی در فرایند فراوری موثر است فینال هر قسمت بالن است و باید شرایط هواشناسی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین مجوز هایی احتیاج است که دریافت آن ها سخت است. برنامه ای با این حجم پروداکشن ریسک است و به همین دلیل فصل اول را در 13 قسمت می سازیم تا در ادامه برای فراوری فصل های بعدی تصمیم بگیریم.

این تهیه کننده درباره بودجه برنامه توضیح داد: بیشتر از هزینه ریالی هزینه اعتبار است که صرف برنامه می گردد، چون نوعی یاری معنوی برای هوای پاک است.

وی در سرانجام گفت: خدا را شکر موتور های برقی امانت است و شهرداری لوکیشن ها را در اختیار ما می گذارد. برنامه گرانی را می سازیم، اما مشارکت و اسپانسر نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1355

به "چالش جدید ارشا اقدسی در راهی شو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید ارشا اقدسی در راهی شو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید