کسب سهمیه سوم دور از دسترس نیست، نقاط ضعف آنالیز گردد

به گزارش اسلیم فا، بیژن مقانلو با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: مسابقات سطح فنی بالایی داشت، افت و خیزهای زیادی را شاهد بودیم و بهترین های جهان برای قطعی کردن سهمیه خود به مسکو آمده بودند و در اغلب اوزان مبارزات سطح بالا و جذابی به نمایش درآمد. مسابقات مرحله نهایی گرندپری بود و آخرین ایستگاه برای تکواندوکارانی که می توانستند مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب نمایند. خدا را شکر با توجه به اتفاقاتی که افتاد بخصوص در وزن 68- کیلوگرم که بعضی مدعیان از دور مسابقات خارج شدند، شرایط طوری مهیا شد که اگر میرهاشم مدال کسب نکرد، توانست سهمیه المپیک را به خود اختصاص دهد.

کسب سهمیه سوم دور از دسترس نیست، نقاط ضعف آنالیز گردد

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد باخت تکواندوکاران در ثانیه های خاتمهی گفت: فکر می کنم کادر فنی باید در مورد این مسائل بیشتر کار نمایند، با بررسی رقبا در تمرینات روی این دست مسائل کار نمایند . البته مربیان تیم در سالن حضور داشتند و بدون شک نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران را دیده و امیدوارم در آینده شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم و اعضای تیم بتوانند در مجموع سه راند فرایند خاصی داشته باشند و پیروز از میدان خارج شوند.

وی در خاتمه گفت: در شرایط فعلی دو سهمیه حضور در المپیک را تثبیت نموده ایم، ان شالله بتوانیم سهمیه سوم را در رقابتهای گرنداسلم بدست بیاوریم. سجاد مردانی خیلی کوشش کرد و زحمت زیادی کشید به امید خدا در چین سهمیه حضور در المپیک را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 688

به "کسب سهمیه سوم دور از دسترس نیست، نقاط ضعف آنالیز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه سوم دور از دسترس نیست، نقاط ضعف آنالیز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید