کشتارگاه آماده سینما ماشین می گردد

به گزارش اسلیم فا، کارگردان فیلم کشتارگاه از برنامه ریزی برای اکران این فیلم در درایوین سینما اطلاع داد.

کشتارگاه آماده سینما ماشین می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، عباس امینی که به تازگی اکران آنلاین فیلم خود را آغاز نموده، گفت: در همین دو سه روزی که از اکران کشتارگاه در سامانه های VOD می گذرد استقبال خوبی شده و طبق آماری که گرفته ام مثل دیگر فیلم ها تعداد تماشاگر قابل توجهی تا به حال داشته است.

او از کوشش برای اکران در درایوین سینما یا همان طرح سینما ماشین گفت و درباره کپی غیرمجاز از فیلم های اکران آنلاین شرح داد: برخی سایت هایی که لینک غیرقانونی این فیلم ها را به اشتراک می گذارند حتی اگر سایت ها هم بسته گردد، مردم با فیلترشکن می توانند ببینند و این راه دور زدن برای تماشاگر به هر حال وجود دارد. اگر قانون حق انتشار در ایران اجرا می شد و با جهان در تعامل بودیم به راحتی می توانستیم از این گونه کارها جلوگیری کنیم، ولی الان که تحریم هم هستیم شرایط به گونه ای است که هم از داخل تحریم هستیم هم از خارج.

امینی پیش از این گفته بود: آرزو می کنیم میان مردم فرهنگ سازی گردد تا فقط به تماشای نسخه قانونی فیلم ها بنشینند. ما پیش از این هم وقتی فیلم ها در سینما اکران می شد معضل قاچاق روی دی وی دی را داشتیم ولی در همان زمان هم آدم هایی که اهل فرهنگ و سینما هستند، به این روش فیلم ها را تماشا نمی کردند. در این فیلم که در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد، مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی و باران کوثری بازی نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1103

به "کشتارگاه آماده سینما ماشین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتارگاه آماده سینما ماشین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید