گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهرودی: کار خودمان را انجام می دهیم و کاری به حریف بعدی مان نداریم

به گزارش اسلیم فا، مربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: می گویند اگر اول شویم با ازبکستان روبه رو می شویم، اما باید کار خودمان را انجام دهیم و کاری به این حرف ها نداشته باشیم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهرودی: کار خودمان را انجام می دهیم و کاری به حریف بعدی مان نداریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، رضا شاهرودی در خصوص شرایط تیم امید در آستانه دیدار مقابل میانمار، گفت: در صحبت های قبلی هم گفتم مقابل عربستان خیلی خوب بازی کردیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم. دیروز در بازی دوم بسیار خوب و با تمرکز به میدان رفتیم. حریف را به خوبی بررسی نموده بودیم. نسبت به بازی با عربستان خیلی پیشرفت نموده بودیم. باز هم ضعف داریم که باید بهبود پیدا کنیم. نظم و انضباط خوبی داریم و تاکتیک تیم در حال بهبود است. تنها 3 بازی محبت آمیز داشتیم و این دو بازی اول مثل دیدار تدارکاتی برای ما بود تا رفته رفته بهتر شویم.

وی در خصوص اینکه تجربه نشان داده بازیکنان تیم های ایرانی همواره بعد از یک بازی خوب دچار غرور و افت می شوند و چطور قصد دارند انگیزه بازیکنان را کنترل نمایند، گفت: بله این مسئله درست است. زمان ما همین شرایط بود و همواره با تیم های ضعیف دچار مشکل می شدیم. این مسئله را تذکر دادیم تا دچار غرور کاذب نشویم. بازی با میانمار خیلی مهم است. باید سه امتیاز را بگیریم. دوست داریم اول شویم. می گویند اگر اول شویم با ازبکستان روبه رو می شویم، اما باید کار خودمان را انجام دهیم و کاری به این حرف ها نداشته باشیم. به این مسائل اعتقاد ندارم و به آن اهمیت نمی دهم. هدف ما بردن است و باید فعل خواستن را در بردن صرف کنیم. بازی با میانمار برای مان مهم است و به بازیکنان تذکر می دهیم تا دچار غرور نشوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 541

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهرودی: کار خودمان را انجام می دهیم و کاری به حریف بعدی مان نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاهرودی: کار خودمان را انجام می دهیم و کاری به حریف بعدی مان نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید