تور فرانسه ارزان: یک غذای خوشمزه در برترین رستوران های پاریس فرانسه

به گزارش اسلیم فا، نمی گردد به پاریس سفر کرد و برای صرف یک وعده غذای فرانسوی خوشمزه به رستوران های پاریس سر نزد. کافه رستوران های فرانسه بخش جدایی ناپذیر تور پاریس هستند و لذت خوردن غذا و دسر فرانسوی در آنها می تواند با کل گشت و گذار در پاریس برابر باشد.

تور فرانسه ارزان: یک غذای خوشمزه در برترین رستوران های پاریس فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کیفیت غذاهای بهترین رستوران های پاریس مثال زدنی است و ترکیبی بینظیر از غذاهای بین المللی را به شما ارائه می نمایند. بعلاوه در پایان، یکی از بهترین رستوران های ایرانی پاریس را نیز به شما معرفی نموده ایم.

در ادامه تعدادی از بهترین و معروف ترین رستوران های پاریس را به شما معرفی خواهیم کرد تا در هنگام شرکت در تور فرانسه و سفر به پاریس، بدون هیچ مسئله ای برنامه سفر مورد علاقه خود را اجرا کنید

درباره بهترین رستوران های پاریس

همه ما پاریس را به داشتن رستوران های لوکس می شناسیم، اما این همه چیز نیست. در این شهر می توانید انواع مختلفی از رستوران و کافه های پاریس در سبک های مختلف پیدا کنید که طیف گسترده ای از غذاها را طبخ و سرو می نمایند. بعلاوه قیمت غذا در رستوران های معروف پاریس نیز کاملا متنوع است و می توانید با هر بودجه ای، غذای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

Dragons Elysées

اگر در پی یک تجربه متفاوت و بی همتا از صرف غذا در رستوران های برتر پاریس هستید، رستوران Dragons Elysées از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. یکی از اولین نکاتی که به محض ورود به این رستوران شما را شگفت زده می نماید، طراحی زیبای این رستوران خواهد بود.

در زیر کف شیشه ای این رستوران یک آکواریوم بزرگ با ماهی ها و لاکپشت های مختلف کار شده است و می توانید در هنگام انتظار برای رسیدن غذا و حتی خوردن غذا، از تماشای این آکواریوم زیبا لذت ببرید.

این رستوران با قرارگیری در منطقه هشتم شهرداری پاریس و در فاصله کم با طاق پیروزی پاریس، یکی از معروف ترین رستوران های فرانسه برای خوردن یک وعده غذای چینی و تایلندی است.

تخصص اصلی این رستوران در ارائه غذاهای دریایی است و بشقاب میگوی اسپایسی این رستوران می تواند تجربه ای تکرار نشدنی در بین تمام رستوران های فرانسه باشد.

آدرس: 11 Rue de Berri, 75008 Paris

Guy Savoy

رستوران Guy Savoy از بهترین رستوران های فرانسه است که به وسیله یکی از برجسته ترین سرآشپزهای جهان مدیریت می گردد. این رستوران که در ساحل غربی رود سن واقع شده است، از جمله رستوران های لوکس پاریس است و قیمت غذا در آن از میانگین قیمت غذا در رستوران های پاریس بالاتر است و بدین ترتیب از رستوران های مقرون به صرفه پاریس نخواهد بود.

اما می توانید مطمئن باشید که این قیمت بالاتر را تنها به خاطر کیفیت استثنایی و طعم خوشمزه غذاهای این رستوران می پردازید و پولتان هدر نرفته است.

لابسترها و صدف های رستوران Guy Savoy از تمامی رستوران های پاریس فرانسه سرتر است و یک طعم استثنایی را تجربه خواهید کرد.

آدرس: Monnaie de Paris, 11 Quai de Conti, 75006 Paris

The Zerda Café

احتمالا می دانید که کشور الجزایر برای سال ها تحت استعمار فرانسه بوده است و به همین علت، تبادلات فرهنگی متعددی بین دو کشور صورت گرفته است. رستوران The Zerda Café یکی از اولین و بهترین رستوران های الجزایری پاریس است که در سال 1946 تاسیس شده است.

این رستوران با تاریخ غنی خود و تاثیری که از فرهنگ آشپزی شمال آفریقا گرفته است، توانسته هواداران بسیار زیادی را در میان اهالی پاریس و بعلاوه گردشگران تور پاریس به خود جذب کند.

The Zerda Café دو شعبه مختلف در پاریس دارد و می توانید با قیمتی مناسب، یک وعده غذای الجزایری خوشمزه بخورید.

آدرس: 125 Rue de Tocqueville, 75017 Paris

رستوران The Zerda Café یکی از اولین و بهترین رستوران های الجزایری پاریس است که در سال 1946 تاسیس شده است.

La Nouvelle Seine

اگر دنبال این هستید که بدون رفتن به یکی از رستوران های ستاره دار پاریس، یک وعده غذای خوشمزه را امتحان کنید، می توانید به رستوران La Nouvelle Seine سر بزنید. رستوران های ستاره دار از لوکس ترین رستوران های پاریس هستند که طبیعتاً قیمت بالایی دارند، اما در رستوران La Nouvelle Seine می توانید بدون پرداخت این هزینه گزاف، یک غذا با همان کیفیت را امتحان کنید.

تخصص اصلی این رستوران در طبخ غذاهای دریایی است و طعم شگفت انگیز بشقاب سالمون و انبه این رستوران را در هیچ کجای جهان نخواهید یافت.

بعلاوه موقعیت استثنایی این رستوران و قرارگیری آن در نزدیکی کلیسای نوتردام پاریس، باعث شده است تا رستوران La Nouvelle Seine جایگاه ویژه ای در میان بهترین رستوران های پاریس پیدا کند.

آدرس: Sur berges, face au, 3 Quai de Montebello, 75005 Paris

The Jules Verne

اما یکی از خاص ترین رستوران های فرانسه که متفاوت ترین تجربه را برای شما به ارمغان خواهد آورد، رستوران برج ایفل یا همان رستوران ژول ورن است. این رستوران در طبقه دوم برج ایفل و ارتفاع 125 متری سطح زمین واقع شده است و می توانید خوشمزه ترین غذاهای فرانسوی را با چشم انداز ای زیبا از شهر پاریس تجربه کنید.

آدرس: Avenue Gustave Eiffel, 75007 Paris

Le Crystal

فرانسه یکی از کشورهای اروپایی است که با توجه به سابقه تاریخی خود و ارتباطاتی که با کشورهای شمال اروپا داشته است، مسلمانان زیادی دارد و تقریبا 3.5 میلیون نفر مسلمان در این کشور زندگی می نمایند. بنابراین دور از انتظار نیست که رستوران های حلال پاریس نیز هواداران بسیاری داشته باشد. رستوران Le Crystal یکی از رستوران های خوب پاریس است که غذاهای کاملا حلال سرو می نماید.

آدرس: 10 Rue des Acacias, 75017 Paris

رستوران شبستان

حال نوبت آن است که یکی از بهترین رستوران های ایرانی در پاریس را معرفی کنیم تا به وعده ای که در ابتدای مقاله دادیم، عمل نموده باشیم.

اگرچه پیشنهاد می کنیم در تور فرانسه خود، به رستوران های فرانسه رفته و یک وعده غذای فرانسوی یا بین المللی خوشمزه را امتحان کنید. اما اگر دلتان برای خوردن غذای ایرانی تنگ شد و خواستید به یک رستوران ایرانی در پاریس بروید، می توانید سری به رستوران شبستان بزنید. این رستوران در خیابان ورسای قرار گرفته است و از بهترین رستوران های ایرانی فرانسه است.

آدرس: 5 Rue du Commandant Rivière, 75008 Paris

در این مقاله 7 تا از بهترین رستوران های فرانسه در پاریس را برای شما معرفی کردیم تا در سفر به این شهر، انتخاب های خوبی داشته باشید. البته باید در نظر داشته باشید که پاریس رستوران های بسیار زیاد و متعددی چون رستوران گوستیو، رستوران آلن دوکاس پلازا و … دارد. بعلاوه خوردن شیرینی های پاریس در شیرینی فروشی های پاریس و یا غذاهای خیابانی پاریس نیز لذتی مختص به خود را دارد که پیشنهاد می کنیم آنها را نیز تجربه کنید.

منبع: ققنوس
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2015

به "تور فرانسه ارزان: یک غذای خوشمزه در برترین رستوران های پاریس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: یک غذای خوشمزه در برترین رستوران های پاریس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید