یک هکر اطلاعات نیم میلیون آمریکایی را دزدید

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، مقامات محلی با صدور اطلاعیه ای این موضوع را تایید نموده اند. هکر یادشده با اجرای حمله فیشینگ توانسته به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد.

یک هکر اطلاعات نیم میلیون آمریکایی را دزدید

وی با ارسال یک ایمیل با ظاهری قانونی و مشابه با ایمیل های ارسالی سازمان های دولتی گیرندگان را فریب داده و آنها را به یک صفحه لاگین تقلبی راهنمایی نموده و از افراد خواسته تا اطلاعات شخصی و کلمات عبور خود را در این صفحه وارد نمایند.

این حمله برای مدت زمان قابل توجهی کشف نشده باقی مانده است و انتها کارشناسان امنیتی در ماه اکتبر از این موضوع آگاه شده اند. هکر مذکور از ابتدای ژانویه سال 2018 تا اول نوامبر امسال میلادی به شبکه حاوی اطلاعات دانش اموزان و کارکنان مدارس سن دیه گو دسترسی داشته است، اما داده هایی که وی به سرقت برده مربوط به سال های 2008 تا 2009 است.

مقامات محلی در ایمیل هایی که برای قربانیان این حملات ارسال نموده اند تصریح نموده اند اجازه داده اند هکر یادشده مدت بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهد تا بتوانند هویت وی را شناسایی نمایند. آنان هکر را شناسایی نموده اند، اما در مورد هویت وی توضیحات خاصی را به عموم مردم ارائه ننموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 126

به "یک هکر اطلاعات نیم میلیون آمریکایی را دزدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هکر اطلاعات نیم میلیون آمریکایی را دزدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید