14 رستوران فوق العاده در کیش که باید امتحان کنید

به گزارش اسلیم فا، جزیره کیش یکی از منطقه ها گردشگری پرطرفدار ایران است که علاوه بر جاذبه های بی نظیر میزبان رستوران های مجذوب کننده و متنوعی نیز است.

14 رستوران فوق العاده در کیش که باید امتحان کنید

شهرهای محبوب علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری باید از رستوران های خوبی هم برخوردار باشند. جزیره کیش یکی از منطقه ها گردشگری پرطرفدار ایران است که علاوه بر جاذبه های بی نظیر میزبان رستوران های مجذوب نماینده و متنوعی نیز است.

یکی از زیباترین جزیره های موجود در ایران، جزیره کیش بوده که در استان هرمزگان واقع شده است. جزیره کیش از جاذبه های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار متنوعی برخوردار است. شما به راحتی می توانید محل اقامت خود را از بین ده ها هتل و اقامتگاه در جزیره زیبای کیش انتخاب کنید تا به هر رستورانی که انتخاب کردید نزدیک باشد؛ پس اگر قصد سفر به کیش و رزرو هتل در این جزیره زیبای را دارید، جاباما در کنار شما است.

رستوران میرمهنا

یکی از رستوران های قدیمی و شناخته شده کیش که غذاهای دریایی فوق العاده ای را برای مهمانان خود سرو می نماید، رستوران میرمهنا نام دارد. شاید بتوان گفت که میرمهنا یکی از برترین رستوران های دریایی کیش است و هواداران بسیار زیادی دارد. این رستوران در شهرک میرمهنا واقع شده و از فضای بسیار بزرگ و مدرنی برخوردار است. غذاهای رستوران میرمهنا کیش بسیار باکیفیت هستند و طعم فوق العاده ای دارند. رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار گرفته است و تماشای ساحل از پنجره این رستوران به هنگام صرف غذا بسیار لذت بخش است. این رستوران از یک پارکینگ اختصاصی هم برخوردار بوده تا افراد بتوانند با خیالی آسوده به صرف غذا در این رستوران بپردازند. در صورتی که قصد دارید در ایام تعطیلات و فصل بهار یا تابستان به رستوران میرمهنا به عنوان یکی از برترین رستوران های کیش بروید، پیشنهاد می کنیم از قبل برای خود میز رزرو کنید.

  • آدرس رستوران میرمهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

رستوران کوه نور

یکی از خاص ترین و برترین رستوران های کیش که دارای فضای داخلی از جنس سنگ و صخره است را می توان رستوران کوه نور معرفی کرد. آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان روی سنگ های این رستوران کاری بسیار مبتکرانه بوده و خاص بودن آن را دوچندان می نماید. شباهت ظاهر این رستوران به کوه و نورپردازی فوق العاده آن موجب شده که نام کوه نور برازنده آن باشد. اجرای موسیقی زنده از ویژگی های رستوران کوه نور کیش محسوب می گردد. جالب است بدانید که در طبقه بالای این رستوران هم کافی شاپ قرار گرفته است که می توانید از فضای آن لذت ببرید.

  • آدرس رستوران کوه نور: میدان امیرکبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش

رستوران توتی فروتی

اگر دلتان می خواهد صرف یک وعده غذای دلچسب را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه کنید، حتما رستوران توتی فروتی برای شما برترین انتخاب است. این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و یکی از رستوران های پرتردد جزیره کیش محسوب می گردد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و همه نوع غذا اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود برای مشتریان خود سرو می نماید.

پشت بام رستوران توتی فروتی به طور کامل از چوب ساخته شده و فضای دکوراسیون داخلی آن هم از جنس چوب است. اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی های مجذوب نماینده این رستوران به شمار رفته که ساعاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

  • آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

رستوران فودلند

یکی دیگر از متفاوت ترین و برترین رستوران های کیش را می توان رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش دانست که در کنار ساحل مرجان واقع شده و از سال 1389 آغاز به کار کرد. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی است که هرکدام از دکوراسیون داخلی و نورپردازی خاصی برخوردارند و تقریبا همه سلیقه ها را پوشش می دهد. یکی از ویژگی های برتر رستوران فودلند کیش نسبت به سایر رستوران ها، تنوع غذایی بسیار بالای آن بوده که بیش از 100 نوع غذا و دسر برای مشتریان خود طبخ می نماید. این رستوران از دو کافی شاپ زیبا هم بهره مند است که در یکی انواع بستنی و نوشیدنی های گرم و سرد و در دیگری که یک کافی شاپ مراکشی است.

  • آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین المللی مرجان

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار را بی شک می توان رمانتیک ترین رستوران کیش به حساب آورد که دارای فضای داخلی بسیار شیک و منحصر به فردی است. رویال استار از منوی غذایی بسیار متنوعی برخوردار بوده و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می نماید. فضای رستوران رویال استار بسیار دنج و شیک بوده و برای مهمانی های خانوادگی بسیار مناسب است.

این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و سرباز است که مهمانان می توانند به انتخاب خود یکی از آن ها را برای سرو غذا انتخاب نمایند. از دیگر ویژگی های رستوران رویال استار می توان به داشتن پارکینگ، وای فای رایگان و برخورد مودبانه پرسنل آن اشاره نمود که بیش از پیش بر محبوبیت آن افزوده است.

  • آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

رستوران شاندیز صفدری

یکی از شناخته شده ترین رستوران های کیش که به علت داشتن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از محبوبیت خاصی برخوردار است، رستوران شاندیز صفدری نام دارد. اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی های مهمی این رستوران است که صرف غذا را برای مشتریان دلچسب تر خواهد نمود. شاندیز صفدری از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است و انواع مختلف غذاها از جمله دریایی و کبابی در آن طبخ می گردد. اگر به فکر برگزاری یک جشن تولد یا مهمانی در جزیره زیبای کیش هستید، رستوران شاندیز صفدری برترین گزینه برای شما محسوب می گردد.

  • آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، رو به روی برج های دوقلو

رستوران فودکورت دامون

یکی از برترین فودکورت های جزیره کیش که دارای غذاهای بسیار باکیفیتی است را می توان رستوران فودکورت دامون دانست. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده و 12 غرفه دارد. تنوع غذاهای رستوران فودکورت دامون بسیار بالا بوده و همه نوع غذا از جمله ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی برای مشتریان خود سرو می نماید. از دیگر مزایای رستوران فودکورت دامون می توان به سرو سریع غذا و قیمت ارزان آن ها اشاره نمود.

فضای این رستوران در عین سادگی بسیار شیک بوده و به شما این امکان را می دهد که صرف یک غذای دلپذیر را با نمای چشم نواز دریا تجربه کنید؛ البته صرف برترین صبحانه در کیش را هم می توانید در این رستوران تجربه کنید.

  • آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

رستوران پایاب

یکی از برترین رستوران های سنتی کیش که غذاهایی بسیار خوش طعم و باکیفیت برای مشتریان خود طبخ می نماید، رستوران پایاب بوده که در مجموعه تاریخی پایاب کیش واقع شده است. سبک سنتی و پخش زنده موسیقی در کنار فضای زیبای آن موجب شده که بسیاری از مسافران و گردشگران صرف وعده غذایی خود را به این رستوران اختصاص دهند. شما می توانید با آمدن به این رستوران علاوه بر صرف غذا از جاذبه های گردشگری پایاب هم تماشا کنید.

فضای این رستوران سنتی به قدری آرامش بخش است که خاطره آن برای همواره در ذهنتان ثبت می گردد. گفتنی است که ارسال سرویس رایگان، وای فای، امکان رزرو میز و وجود تخت های چوبی برای نشستن از ویژگی های این رستوران به شمار می فرایند. از دیگر مزایای رستوران پایاب می توان به چایخانه سنتی آن اشاره نمود که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

  • آدرس رستوران پایاب: میدان المپیک، بلوار المپیک

رستوران هشتگ

رستوران هشتگ را می توان به علت فست فودهای کم نظیرش در زمره برترین رستوران های کیش به حساب آورد. این رستوران دارای دو منوی غذاهای ایرانی و فست فودها بوده که البته فست فودهای آن از معروفیت بیشتری برخوردارند. این رستوران فضای بسیار شیک و مدرنی دارد. تمام دیوارهای این رستوران با علائم هدایت و رانندگی و پلاک ماشین تزیین شده اند تا به تمایز آن نسبت به سایر رستوران ها یاری نمایند. اگر دلتان برای یک غذای فست فودی خوشمزه لک زده است، هشتگ برای شما برترین انتخاب است.

  • آدرس رستوران هشتگ: بلوار امیرکبیر، رو به روی کارتینگ، ساختمان هدیش

رستوران سالود

یکی از رستوران های تازه و لوکس جزیره کیش که غذاهای ایرانی و فرنگی را به برترین شکل ممکن برای مشتریان خود طبخ می نماید، رستوران سالود بوده که تراس زیبای آن تجربه یک خاطره فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. این رستوران از تنوع غذایی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و چشم انداز بسیار چشم نوازی دارد. برخورد پرسنل رستوران سالود بسیار مودبانه است و اجرای موسیقی زنده از ویژگی های آن محسوب می گردد.

  • آدرس رستوران سالود: جاده جهان، جنب کلبه هور

رستوران نهنگ سفید

از خاص ترین و برترین رستوران های کیش که برترین غذاهای دریایی را برای مشتریان خود طبخ می نماید، می توان به رستوران نهنگ سفید اشاره نمود. این رستوران به شکل یک نهنگ سفید بزرگ بوده و فضای بسیار دلنشینی دارد. غذاهای دریایی آن از معروفیت زیادی برخوردارند. این رستوران در ساحل قرار گرفته و همین مسئله تجربه صرف یک وعده غذای دلچسب و رویایی را در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران در نزدیکی یکی از برترین و زیباترین هتل های کیش یعنی هتل بین المللی کیش واقع شده است. اگر دوست دارید در این هتل باکیفیت اقامت داشته باشید سری به سایت جاباما بزنید.

  • آدرس رستوران نهنگ سفید: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

رستوران دارچین

رستوران دارچین را می توان به علت داشتن غذاهای متنوع و باکیفیت در زمره برترین رستوران های کیش به حساب آورد. این رستوران دارای فضایی آرام و دنج بوده و هواداران زیادی دارد. انواع مختلفی از غذاها در این رستوران سرو می گردد، اما استیک آن معروفیت خاصی دارد. رستوران دارچین دارای پارکینگ اختصاصی بوده و قیمت غذاهای آن هم مناسب است. جالب است بدانید که این رستوران منوی صبحانه را هم دارد.

  • آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه، رو به روی آوای خلیج فارس

رستوران پدیده کیش

بزرگ ترین رستوران سرپوشیده جهان با مساحت 6500 مترمربع در جزیره کیش واقع شده و رستوران پدیده نام دارد. این رستوران به علت داشتن نمای ظاهری برگرفته از دروازه ورودی بابل در 3000 سال قبل، یک نوع جاذبه گردشگری هم به شمار میرود. رستوران پدیده کیش از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و غذاهای بسیار لذیذی دارد. اجرای موسیقی زنده و ترانسفر رایگان از مزیت های پدیده محسوب شده و از میان غذاها، شیشلیک های آن بسیار معروف هستند. جالب است بدانید در فضای بیرونی این رستوران یک لنگر زرد رنگ با وزن بالای 100 تن وجود دارد و به علت ساخته شدن در 35 روز، رکوردار گینس را به خود اختصاص داده است.

  • آدرس رستوران پدیده: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

رستوران بابا قدرت

اگر دنبال یک فضای ساده ولی صمیمی هستید نیستید و قصد دارید در یک فضای دنج و آرام غذا میل کنید، رستوران بابا قدرت که یکی از برترین رستوران های کیش به شمار می رود. غذاهای این رستوران سنتی بسیار باکیفیت بوده و علاوه بر کیش در چند شهر دیگر ایران هم شعبه دارد.

  • آدرس رستوران بابا قدرت: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا کیش
منبع: کجارو / jabama.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2099

به "14 رستوران فوق العاده در کیش که باید امتحان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 رستوران فوق العاده در کیش که باید امتحان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید