200 هزار واحد مسکن مهر با مسائل زیرساختی روبرو است

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، محمد پژمان صبح چهارشنبه در نشست آنالیز مسائل اراضی ملی برای اجرای طرح ها در استان بوشهر گفت: یکی از برنامه های مهمی که دولت بر آن تاکید دارد، تکمیل پروژه های مسکن مهر در نقاط مختلف کشور است.

200 هزار واحد مسکن مهر با مسائل زیرساختی روبرو است

جهت دریافت خدمات قیمت الاچیق ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

وی با اشاره به اینکه ساخت دو میلیون واحد مسکن مهر در سطح کشور شروع شده است، اعلام نمود: تا به امروز یک میلیون و 400 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کوشش برای تکمیل 600 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده، اعلام کرد: 200 هزار واحد مسکن مهر با مسائل زیرساخت در حوزه خدماتی روبرو است.

وی از کوشش برای حل مسائل زیرساخت های 660 واحد مسکن مهر در بوشهر و 217 واحد مسکن مهر در گناوه اطلاع داد و اضافه نمود: برای اجرای طرح فلاضلاب در مسکن مهر بوشهر 65 میلیارد ریال و در گناوه 40 میلیارد ریال احتیاج است.

پژمان با تاکید بر لزوم مشارکت دولت و تعامل دستگاه های خدماتی برای برطرف این مشکل مسکن مهر استان بوشهر، اضافه نمود: بوشهر با وجود اینکه با محدودیت زمین روبرو است ولی تراکم در این شهر کم است و ظرفیت های خالی در این شهر وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان بوشهر در سطح ملی، توضیح داد: باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها بیش از پیش بهره برد و مردم استان بیشتر از منابع منتفع شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از کوشش ویژه دولت برای توسعه بخش گردشگری اطلاع داد و اضافه نمود: واگذاری اراضی در زمینه توسعه بخش گردشگری در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

وی اعلام کرد: 252 هکتار زمین برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان بوشهر از جمله احداث بیمارستان، پروژه های گردشگری و ایجاد اتوبانک واگذار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 832

به "200 هزار واحد مسکن مهر با مسائل زیرساختی روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار واحد مسکن مهر با مسائل زیرساختی روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید