900 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، محمد نظری بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: از این تعداد 119 نفر دارای بیماری خاص، 781 نفر بیمار صعب العلاج و 240 نفر نیز بیمارانی هستند که احتیاج به پرستار دارند و به صورت ماهیانه برای این افراد هزینه نگهداری پرداخت می گردد.

900 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند

وی با بیان اینکه 82 مرکز درمانی خصوصی و دولتی در استان با این نهاد همکاری می نمایند، گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان از ابتدای امسال تاکنون دو میلیارد و 334 میلیون تومان هزینه شده است.

نظری اضافه نمود: از این میزان، 50 میلیون تومان در راستای خدمات ویژه سالمندان به صورت سبدغذایی توزیع شده و 812 میلیون تومان نیز برای بیمه شدگان درمانی شهرهای بالای 20 هزار نفر هزینه شده است.

وی توضیح داد: هفت هزار و 295 نفر از مددجویان بیمار استان نیز یک میلیارد و 156 میلیون تومان برای خدمات ویژه درمان، پاراکلینیک، هزینه دارو، بستری، پرداخت فرانشیز، ایاب و ذهاب و حق نگهداری در منزل دریافت کردند.

نظری اضافه نمود: همچنین در سرفصل ارتقاء شاخصهای بهداشتی مددجویان همچون احداث سرویس های بهداشتی، اهدای بسته ها و اقلام بهداشتی و برگزاری دوره های آموزش سلامت و بهداشت نیز در امسال 45 میلیون تومان هزینه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 106

به "900 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "900 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید