شروع ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور از امروز

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، دانشگاه پیغام نور بیان کرد: ثبت نام غیرحضوری تمام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه، از امروز سه شنبه 27 شهریورماه شروع گردیده و تا 4 مهر 97 طبق جدول زمان بندی گردیده در سامانه آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می گردد.

شروع ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور از امروز

تمام پذیرفته شدگان برای ثبت نام باید به توضیح ذیل اقدام نمایند؛

ثبت نام تمام پذیرفته شدگان این دوره به صورت غیرحضوری انجام می گردد و پذیرفته شدگان گرامی ضروری است با مراجعه به سایت https://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام گردیده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان ضروری است، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 4 عدد)، مدرک معین نماینده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، و تصویر مدرک دیپلم متوسطه را اسکن نموده در زمان ثب نام بارگزاری نمایند.

تصویر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (دارندگان دیپلم نظام قدیم احتیاجی به ارائه این مورد ندارند) و تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای آخرین مدرک تحصیلی (مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم) نیز باید اسکن گردیده و در زمان ثبت نام غیر حضوری بارگزاری گردد.

لازم به تذکر است: پذیرفته شدگان ضروری است اسکن مدارک اعلام گردیده را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگزاری نمایند.

دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگزاری مدارک مورد احتیاج جهت تشکیل پرونده در زمان مشخص گردیده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

همچنین امکان تقاضای مهمان برای ورودی های جدید از تاریخ 31 شهریور 97 لغایت 9 مهر 97 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 98-97 فراهم است و انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 1 مهر 97 لغایت 10 مهر 97 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 48

به "شروع ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام غیرحضوری مقطع کارشناسی دانشگاه پیغام نور از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید