آموزش همگانی هلال احمر به 60 هزار نفر تا پایان سال در اصفهان

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، امیر جلالیان ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: آموزش از سه راه حوزه داوطلبان، حوزه جوانان و نوجوانان و افراد عادی که برای آموزش به جمعیت هلال احمر مراجعه می‌کنند، صورت می گیرد.

آموزش همگانی هلال احمر به 60 هزار نفر تا پایان سال در اصفهان

وی با بیان اینکه افرادی که دوره‌های آموزشی می گذرانند، می توان در حوزه های پاسخگویی و عملیاتی از توان این افراد استفاده کرد، افزود: ایران یک کشور حادثه خیز است زیرا بالغ بر 33 حادثه از بیش از 40 حادثه در سطح دنیا را در ایران داریم و همین مسئله اهمیت آموزش مردم ایران را دو چندان می‌کند.

معاون آموزش جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: امروز آمار وحشتناکی از حوادث جاده ای داریم و به منظور کاهش آسیب نیاز است، آموزش را محور کارهای خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: آموزش همگانی را به سه شکل حضوری، نیمه حضوری و غیرحضوری ارائه می کنیم و افراد با مراجعه به سایت خادم به راحتی می توانند، آموزش ببینند.

جلالیان با اعلام اینکه در طول سه ماه از اردیبهشت تا تیرماه بالغ بر چهار هزار و 826 نفر آموزش همگانی دیدند، ادامه داد: انتظار داریم که تا پایان سال بیش از 60 هزار نفر را آموزش بدهیم.

وی با بیان اینکه آموزش کارمندان و آموزش نیروهای راه و ترابری را در دستور کار داریم، اضافه کرد: مسئله آموزش همگانی را در 9 شهرستان آغاز کردیم.

معاون آموزش جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه آموزش طلاب را در 4 بخش انجام می دهیم، اضافه کرد: بخشی از آموزش ها به صورت تخصصی است که در عملیات امداد و نجات از این افراد استفاده می شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 7

به "آموزش همگانی هلال احمر به 60 هزار نفر تا پایان سال در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش همگانی هلال احمر به 60 هزار نفر تا پایان سال در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید