استفاده از صفت محرومیت برای استان برخوردار بوشهر جایز نیست

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در مراسم جشن معارفه دانشجویان جدید دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی در استان بوشهر کوشش های خوبی اجرا شده است.

استفاده از صفت محرومیت برای استان برخوردار بوشهر جایز نیست

وی با بیان اینکه برای داشتن آینده ای روشن و توسعه و پیشرفت استان احتیاجمند توجه به مسائل علمی و آموزشی هستیم، افزود: در این راستا کوشش داریم تا زیرساخت های مورد احتیاج در این بخش فراهم گردد.

استاندار بوشهر خواهان تقویت فرهنگ مطالبه گری در بین دانشجویان شد و ادامه داد: در صورتی که در سطح جامعه فرهنگ مطالبه گری نهادینه گردد مسئولان نیز خود را موظف به پاسخگویی به خواسته های مردم جامعه می دانند.

وی داشتن دانشجویان موفق و توانمند را از مهمترین افتخارات و ظرفیت های یک جامعه دانست و بیان نمود: دانشجویان و جوانان مهمترین سرمایه جامعه هستند و آینده جامعه متعلق به این گروه است.

گراوند با اشاره به اینکه دانشگاه خلیج فارس بوشهر یکی از مراکز آموزش عالی پر افتخار ایران است، اعلام کرد: دانشجویان امید و سازندگان آینده جامعه اسلامی هستند و باید حمایت لازم از آنها صورت گیرد.

وی با تاکید بر حمایت و یاری به دانشگاه برای حل مسائل زیرساختی توضیح داد: انتظار داریم با تدابیر لازم در حل مسائل خوابگاهی دانشگاه خلیج فارس گام های اساسی برداشته گردد.

استاندار بوشهر از تامین و پرداخت 60 میلیارد ریال برای تسریع در تکمیل دانشکده هنر و معماری بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: امیدواریم در دانشگاه ها زمینه تقویت امید و مطالبه گری فراهم گردد.

وی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های صنعتی و اقتصادی متعددی است و پیشینه درخشانی در زمینه های مختلف دارد و استفاده از عبارت محروم برای استان بوشهر جایز نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 70

به "استفاده از صفت محرومیت برای استان برخوردار بوشهر جایز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از صفت محرومیت برای استان برخوردار بوشهر جایز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید