اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی های آیفون خداحافظی می نماید؟

به گزارش اسلیم فا، یک تحلیلگر فعال در حوزه فناوری مدعی گردیده است که اپل برنامه ای برای بازگشت فناوری احراز هویت با اثر انگشت موسوم به تاچ آیدی به آیفون ندارد.

اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی های آیفون خداحافظی می نماید؟

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت 9to5mac، مینگ چی کو – تحلیلگر ارشد محصولات اپل – که تاکنون درباره بسیاری از قابلیت های احتمالی آیفون پیش بینی نموده است، حالا اعتقاد دارد که اپل به احتمال زیاد قصد ندارد به گوشی های آیفون مدل 2018 و بعد از آن حسگر اثر انگشت موسوم به تاچ آیدی را اضافه کند.

وی دلیل این تصمیم اپل را استقبال بی نظیر از فناوری تشخیص چهره هوشمند یا فیس آیدی در گوشی های آیفون دانسته و اظهار نموده است که علی رغم مزایای زیادی که تاچ آیدی نسبت به فیس آیدی دارد، به نظر می رسد که اپل می خواهد با آن برای همیشه خداحافظی کند و از زنجیره تامین و خط فراوری گوشی های آیفون آن را حذف کند.

او همچنین برآورد نموده است که استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در سال 2019 با یک رشد و افزایش 500 درصدی روبرو خواهد شد چراکه فراوریکنندگان گوشی های اندرویدی نیز همچنان می خواهند از آن بهره بگیرند.

تحلیلگر ارشد محصولات اپل معتقد است که فناوری تشخیص چهره اپل یک راه حل امنیتی بیومتریک به منظور جلوگیری از هرگونه سواستفاده و نفوذ افراد غریبه به گوشی های آیفون محسوب می گردد این در حالیست که گوشی های اندرویدی همچنان در حال آزمون و خطای انواع حسگرهای اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هستند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 36

به "اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی های آیفون خداحافظی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با حسگر اثر انگشت در گوشی های آیفون خداحافظی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید