برخود قضایی با درمانگرهای غیرمجاز دامپزشکی

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر صیاد غلامی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با درمانگاه های دام کوچک شهرستان کرمانشاه بر رعایت قوانین و مقررات از سوی درمانگاه ها و داروخانه های دامپزشکی تاکید نمود و اضافه نمود: تمام فعالیت های این مراکز را کنترل و رصد می کنیم.

برخود قضایی با درمانگرهای غیرمجاز دامپزشکی

وی یادآوری کرد که واکسن و واکسیناسیون بیماری های استراتژیک دامی به صورت رایگان و از طریق ادارات دامپزشکی یا از طریق خرید خدمت از بخش خصوصی انجام می گردد.

سرپرست شبکه دامپزشکی کرمانشاه در ادامه همچنین به تعامل و همکاری در چهار چوب قانون با درمانگاه های دام کوچک تاکید نمود و گفت: همکاری بخش خصوصی با دامپزشکی به پیشبرد هرچه بیشتر سلامت جامعه و جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک و همچنین حل مسائل سر راه این بخش یاری خواهد نمود.

در این جلسه دکتر تورج کرمیان مسئول اداره دارو و درمان اداره کل دامپزشکی استان نیز حضور داشت و در سخنانی با ارائه قوانین و بخشنامه ها و مصوبات انجام گرفته در این خصوص نسبت به حل مسائل موجود راهکارهای اجرایی را ارائه داد.

وی یادآور شد: تنها با همکاری بین بخشی نتیجه مطلوب حاصل می گردد و این خود احتیاج به تعامل دو سویه از طرف بخش دولتی به عنوان حاکمیت و بخش خصوصی به عنوان خدمت رسان دارد.

در ادامه این جلسه همچنین مسئولان درمانگاه های بخش خصوصی نیز مسائل و پیشنهادات خود را در این باره اعلام نموده و بر همکاری هر چه بیشتر با اداره کل دامپزشکی استان تاکید نمودند.

لازم به ذکر است، در حال حاضر در استان کرمانشاه تعداد 57 درمانگاه و مرکز مایه کوبی، چهار درمانگاه حیوانات خانگی، 11 شرکت پخش استانی دارو و واکسن، 55 واحد داروخانه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه فعال و مشغول فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 55

به "برخود قضایی با درمانگرهای غیرمجاز دامپزشکی" امتیاز دهید

1 کاربر به "برخود قضایی با درمانگرهای غیرمجاز دامپزشکی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخود قضایی با درمانگرهای غیرمجاز دامپزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید