بهترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها در سال 2018

به گزارش اسلیم فا، برنامه ریزی تعطیلات خانوادگی می تواند یک امر دشوار باشد. به خصوص با کودکان سنین مختلف و زمانی سختتر است که تعطیلاتی را برنامه ریزی کنیم که مناسب همه افراد خانواده باشد. مردم برای هوای آفتابی و استراحتگاه های تمام عیار تمایل دارند به مقاصد کلاسیک مانند فرانسه یا اسپانیا سفر کنند. اما اگر شما بخواهید به جایی بروید کمی متفاوت باشد، دانستن اینکه به کجا بروید کمی دشوار است. بنابراین اگر اینترنت شما در حال تلاش برای پیدا کردن یک مقصد است که برای خانواده تان مناسب باشد در ادامه همراه ما باشید، این انتخابهای ما بهترین مقاصد تعطیلات خانوادگی است.

بهترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها در سال 2018

سفر به کنیا با خانواده

این که آیا بچه های شما هنوز در مدرسه ابتدایی یا در نوجوانان هستند، حیات وحش حیات وحش Africas خوشی نداشته است. و کنیا دارای یکی از بهترین مکان های سیاحت اکتشافی در قاره است. ماسایی مارا یک منطقه وسیع و محافظت شده از مراتع نازک و درختان اقاقیا است. صفحه اصلی به معروف بزرگ پنج - رینو، فیل، بوفالو، شیر و لئوپارد - ماسایی مارا ارائه می دهد بازی بسیار عالی مشاهده در طول سال است.

سایر گونه های محبوب عبارتند از زرافه، دزدی دریایی، گورخر و ..، با مهاجرت سالیانه حیوانات علف خوار هر سپتامبر و اکتبر. هیچ چیز به دیدن حیات وحش در زیستگاه طبیعی آن نمیرسد. و تعطیلات به کنیا نه تنها یک ماجراجویی هیجان انگیز است، اما فرصتی برای بچه های شما برای یادگیری در مورد این موجودات فوق العاده و به همین دلیل حفظ آنها بسیار مهم است.

همچنین توجه داشته باشید که خطر ابتلا به مالاریا در کنیا وجود دارد. بنابراین قبل از سفر، مطمئن شوید که با پزشک خود چک کنید تا داروهای ضد مالاریا مورد نیاز خانواده تان را همراه ببرید.

سفر به مصر

آنها در مورد آن در کلاس آموخته اند، اما شما نمی توانید با دیدن شگفتی های تاریخ مصر در زندگی واقعی شکست بخورید. نزدیک به قاهره اهرام اسفنک و بزرگ از گیزا - یکی از هفت عجایب اصلی جهان است. و در موزه مصری، کل خانواده می تواند در مومیایی ها، یافته های باستانی و گنجینه های طلایی پادشاه توتانخامن شگفت زده شود.

علاوه بر کشف اسرار سرزمین فرعون ها، گزینه هایی دیگر برای استراحت و لذت بردن از زمان با کیفیت هم وجود دارد. خورشید را در یک کشتی کروز به سمت رودخانه نیل بکشید و یا با یک کتاب در حالی که بچه ها در استخر هتل بازی می کنند، خلوت کنید. سوار شتر نیز تضمین می شود که مقدار زیادی لبخند بزنید.

سفر به چین همراه خانواده

تور چین یک جاذبه برای جوانان و قدیمی است و چندین جاذبه برای پرواز طولانی ارائه می دهد. شما می توانید یک بخش از دیوار بزرگ افسانه ای را که بیش از 6000 کیلومتر در سراسر کشور پخش می شود، راه اندازی کنید. یا در ارتفاعات معروف سرخ مایل به قرمز در جیان، و عبارات صورت منحصر به فرد هر یک از جنگجو را شگفت زده کنید. حیوانات ملی چینی، پاندا غول پیکر دوست داشتنی نیز تضمین شده است که با بچه ها برخورد شود.

علاوه بر مناظر مشهور جهان، شهرهای چینی ارزش زیادی دارند. غالب مرکز پکن، شهر ممنوعه است که به عنوان بزرگترین مجموعه جامع قصر، دارای بیش از 8700 اتاق است.

کلان شهر پر زرق و برق شانگهای مخالف با روستاهای سنتی اطراف است و همه شما را با آسمان خراش های پرجمعیت خود می بیند. این شهر همچنین در شانگهای دیزنی لند قرار دارد و جایگزین خوبی برای تعطیلات کلاسیک دیزنی لند در پاریس و فلوریدا است. و با بزرگترین قلعه دیزنی در جهان، مجتمع شانگهای مطمئنا ناامید خواهد شد.

فنلاند

برای یک تعطیلات بچه های جوان تر واقعا دوست دارند، در حال حاضر کریسمس بهتر از فنلاند نیست. سرانجام به سرزمین پایتخت فیلیپ لاپلند، رونوامی، و فقط برای هیجان منتظر بمانید وقتی به آنها بگویید که این خانه سانتا کلاوس است. شما می توانید تجربه عبور ماده دایره به عنوان شما برای دیدار با مرد خود و تیم خود را از الف خوش شانس.

اما این همه فنلاند نباید ارائه دهد. سایر فعالیت ها عبارتند از سورتمه کوهی یا گوزن شمالی که از منظره یخ زده جادویی می باشد. و اگر شما در جستجوی چراغهای شمالی هستید، تمام خانواده با طیف وسیعی از رنگ ها پر از آسمان آکاتیک خواهد شد.

سفر به بورنئو

اگر شما به دنبال یک تعطیلات بیرون از عادی هستید، چرا خانواده خود را به Borneo نمی برند؟ این کشور به برخی از قدیمی ترین جنگل های بارانی در دنیا مجهز است که فرصتی برای تجربه جنگل های دور افتاده ارائه می دهد. شما می توانید در بالای این درختان باستانی در خیابان طوفان تپه ای Poring یا در امتداد رودخانه Kinabatangan در جستجوی حیات وحش حرکت کنید.

گونه های اندمیک عبارتند از فیل زخمی و میمون غول پیکر بلند. اما یکی از گونه های Borneos که شناخته شده ترین و خطرناک ترین گونه ها است، Orangutan است. یک سفر روزانه به مرکز توانبخشی اوینگواتان Sepilok بهترین امیدهای شما برای دیدن این میمون های بزرگ باور نکردنی است. بچه های شما می توانند در هر دو نوزاد خزدار زیبا و بزرگسالان اورانگختان که در اینجا زندگی می کنند تا زمانی که می توانند به وحشی آزاد شوند، شگفت زده شوند.

سفر به مراکش

کمپینگ در صحرای صحرای مراکش یک شب اقامت طولانی مانند هیچ کس دیگری نیست. از Merzouga، شما و خانواده تان می توانید شتر ها را به تپه های شنی عظیم ارگ چببی و یک اردو زدن بربر برسانید. در اینجا همه شما لذت بردن از غذاهای محلی و موسیقی در حالی که تماشای غروب آفتاب تماشایی، و سپس برای یک شب در زیر ستاره های پر زرق و برق در صحرای غربی.

از کویر، ماجراجویی مراکش شما می تواند شما را به ساحل ساحل اقیانوس اطلس و یا کوه های اطلس بالا. با انتخاب زیاد از شما، مطمئن شوید که چیزی را برای هر کسی پیدا کنید. سواحل شلوغی از مراکش و مدیناس باستانی سوئیس برای تجربه های فرهنگی بزرگ می باشد. و نوجوانان مشتاق خواهند بود تا یاد بگیرند که شهر Ait Benhaddou که در لیست یونسکو قرار دارد، محل فیلمبرداری بسیاری از فیلم ها و سریال های معروف از جمله Gladiator و Game of Thrones است.

سفر به هندوستان

اگر شما می خواهید یک سفر است که بسته بندی شده با فرهنگ، سپس هند مقصد برای خانواده شما است. مرکز سرمایه گذاری شلوغ دهلی و تاج محل مشهور جهان را کاوش کنید. ساخته شده توسط امپراطور شاه جهان برای ساختن آرامگاه wifes محبوب خود، این یکی از معروف ترین عجایب است که تا کنون از عشق ساخته شده است. در کنار شهر پینک جیپور، غذاهای خوشمزه و مناظر متنوع، مثلث طلایی هندوستان، خاطرات بسیار ویژه ای را فراهم می کند.

تعطیلات خود را به سمت پارک های ملی هندوستان منتقل کنید. پنچ پارک ملی، محیط زندگی واقعی کتاب جنگل رودیارد کیپلینگ و یکی از ذخایر برتر ببری در کشور است. همچنین دارای غنی از سایر گیاهان و جانوران است که تنها در شبه قاره هند یافت می شوند.

تورینگ هند یک تجربه تعطیلات منحصر به فرد است و یکی از بهترین ها برای خانواده ها با نوجوانان مناسب است. سر و صدا از خیابان های هندوستان می تواند برای کودکان کوچکتر خطرناک باشد. اما کشور برای رسیدن به یک مقصد تعطیلات عالی، زمانی که به اندازه کافی بزرگ است، به طور کامل از آن لذت می برد.

ویتنام

ارائه یک ترکیب عالی از ماجراجویی و آرامش، ویتنام مقصد تعطیلات کامل خانواده در آسیای جنوب شرقی است. تور تور چکی از شهرهای شلوغ هانوی و سایگون را بیابید. یا برای طعم و مزه زندگی روستایی، چرخه را به روستای ترا کو و کشف شیوه های کشاورزی سنتی از مردم محلی است.

هیچ سفر به ویتنام بدون بازدید از تعجب طبیعی که خلیج هالونگ است، کامل خواهد بود. بهترین تجربه در قایق ناخواسته سنتی، این چشم انداز خیره کننده شامل برخی از 2000 جزیره کارست احاطه شده توسط آب های زمرد رنگ.

هنگامی که شما گشت و گذار را انجام می دهید، سواحل خیره کننده در ویتنام فرصت های زیادی برای شما می گذارند تا بتوانند به آرامش و خورشید برسند. کودکان می توانند در ماسه های سفید بی پایان و یا دریچه های شاتل در آب های آبی بی نظیر بازی کنند. و در شب، از غذاهای خوشمزه ویتنامی در یک رستوران لذت ببرید یا سعی کنید آن را در یک مدرسه پخت و پز محلی قرار دهید.

تایلند

نوجوانان خود را به تایلند ببرید و آنها را در تمام این کشور بیپایان شگفت زده کنید. با شروع از بانکوک، می توانید با یک تور هیجان انگیز tuk tuk یا هیئت مدیره یک قایق طولانی برای کشف دخمه پرپیچ و خم کانال هایی که این شهر شلوغ را می گذرانید، کشف کنید.

با رفتن به Thailands سرزمین سابق، Ayutthaya، شما خودتان را تحسین ویرانی ها و معابد باستان، با پارک ملی Erawan در کنار آبشارهای خیره کننده، جنگل و طبیعت. نزدیک به چیانگ مای، شما همچنین می توانید از روستای Baan Tong Luang Hill Tribes، که در آن شما می توانید در مورد شیوه زندگی و آداب و رسوم چهار قبیله تایلندی تپه یاد بگیرید.

یکی از Thailands ترین ساختمان های غیر معمول Wat Rong Khun یا معبد سفید است. در داخل، آیکون هایی از فرهنگ مدرن، مانند سوپرمن، سفینه ها و نئو از ماتریس، آموزه های بودا و داستان های زندگی خود را نشان می دهد، ایجاد یک تجربه منحصر به فرد که مطمئنا برای سرگرم کردن تمام خانواده است.

انتشار: 11 تیر 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2

به "بهترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد گردشگری برای خانواده ها در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید