ساخت نماد 5 آذر گرگان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، محمود خواجه نژاد ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از سال 1396 برنامه ها و تولیدات حوزه هنری با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی آغاز شده و تا بهار 98 ادامه دارد.

ساخت نماد 5 آذر گرگان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه واحدهای ششگانه حوزه هنری همانند سایر استان ها دیگر برنامه هایی را فراوری کردند، اضافه کرد: از سال گذشته آماده سازی کتاب قائله گنبدکاووس شروع شده و تاکنون 50 الی 60 درصد پیشرفت کاری داشته است.

معاون فرهنگی حوزه هنری گلستان اظهار کرد: قالب اتفاقات قائله گنبدکاوس تاریخ نگاری بوده و اطلاعات مورد احتیاج آن جمع آوری شده است تا در سال 98در قالب یک کار پژوهشی تحت عنوان کتاب رونمایی گردد.

خواجه نژاد گفت: کتاب عکس مجموعه خاطرات انقلاب 57 در علی آباد در حال تدوین است و کوشش شده متناسب با هر عکسی که در این کتاب به چاپ رسیده است یک خاطره نگاشته گردد.

وی اضافه کرد: 6 عنوان کتاب شعر و دو کتاب رمان به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است که در ایام دهه فجر فجر رونمایی می گردد.

معاون فرهنگی حوزه هنری گلستان ادامه داد: در بخش هنرهای حجمی نماد پنج آذر گرگان طراحی شده و در حال رایزنی هستیم با به عنوان یک کار حجمی در یکی از میادین شهر نصب گردد.

خواجه نژاد گفت: 30 فیلم کوتاه 100 ثانیه که به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی فراوری شده است در ایام دهه فجر رونمایی می گردد.

وی اضافه کرد: آلبوم موسیقی نوای صحرا توسط یک نوازنده دوتار ترکمن آماده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 143

به "ساخت نماد 5 آذر گرگان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نماد 5 آذر گرگان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید