سه میدان گزینشی برای داوران المپیکی، 70 داور کشتی در توکیو سوت می زنند

به گزارش اسلیم فا، 70 داوری که قرار است در مسابقات کشتی المپیک 2020 سوت بزنند با حضور در سه میدان گزینشی انتخاب خواهند شد.

سه میدان گزینشی برای داوران المپیکی، 70 داور کشتی در توکیو سوت می زنند

به گزارش خبرنگاران، علاوه بر کشتی گیرانی که باید سال آینده با حضور در رقابت های گزینشی اعلام شده از سوی اتحادیه دنیای، سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورند برای داوران قضاوت نماینده نیز میدان های گزینشی در نظر گرفته شده است.

به گفته محمدابراهیم امامی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، نفرات قضاوت نماینده در المپیک باید حتماً در مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا و بزرگسالان آسیا سوت بزنند. همچنین داوران درجه یک s که شانس قضاوت در المپیک را دارند حتماً باید در یکی از مسابقات رنکینگ دار یا جوانان آسیا قضاوت نمایند.

در حالیکه در المپیک قبلی 60 داور مسابقات را سوت زدند، این بار اتحادیه دنیای کشتی اعلام نموده 70 داور در توکیو سوت خواهند زد.

محمدابراهیم امامی در المپیک 2016 ریو تنها داور ایرانی بود. قرار است 70 داور قضاوت نماینده در المپیک توکیو، بعد از مسابقات قهرمانی بزرگسالان دنیا که سال آینده در قزاقستان برگزار می گردد، معرفی شوند. البته باید دید اتحادیه دنیای باز هم از بین این 70 نفر دست به گزینش خواهد زد و نفرات قضاوت نماینده را به 60 نفر کاهش خواهد داد یا اینکه همه 70 داور در توکیو اجازه قضاوت پیدا خواهند کرد.

هم اکنون محمدابراهیم امامی، نیما صادقی، سعید عباسی و محمد مصلایی داوران درجه یک s ایران هستند که شانس حضور در المپیک را دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 156

به "سه میدان گزینشی برای داوران المپیکی، 70 داور کشتی در توکیو سوت می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه میدان گزینشی برای داوران المپیکی، 70 داور کشتی در توکیو سوت می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید