چطور به شانگهای چین ارزان سفر کنیم

به گزارش اسلیم فا، یکی از مهمترین مقصد های چینی ها و یکی از ابرشهرهای شرق دور شانگهای است که اغلب در لیست سفر های مسافران قرار دارد. اما بر خلاف باور عمومی، بازدید از شانگهای امری گران قیمت است. چند جاذبه برتر در شانگهای واقع شده است که به راحتی می توانید بازدید کنید و فعالیت های دوستانه زیادی برای لذت بردن از شهر بزرگ وجود دارد. راهنمای تورهای شانگهای حتی می تواند به شما کمک کند تا پول خود را با جاذبه های ارزان تر و با ارائه توصیه هایی برای مکان های ارزان برای غذا صرفه جویی کنید. آنها همچنین می توانند سنگهای پنهانی را که ممکن است در صورت کاوش زیر بخار خود، در غیر این صورت پیدا نکنند، نشان دهد.

چطور به شانگهای چین ارزان سفر کنیم

با این توصیه های مفید برای سفری ارزان در تور چین به  شانگهای آشنا شوید:

بوند شانگهای

یکی از معروف ترین خیابانهای شانگهای، باند، با آسمان خراش های بلند خود که در کنار رودخانه Huangpu قرار دارد، دیدگاه مهمی را در شهر مدرن ارائه می دهد. در حالی که نیاز به پرداخت بیشتر برای رفتن به داخل بسیاری از ساختمان ها، و تجربه چشم انداز از چشم پرندگان از عرشه مشاهدات بالا، عجیب و غریب از سنگ های معماری از خارج کاملا رایگان است. برجسته ها شامل برج المپیک شرقی مروارید و برج جینماو هستند.

جاده نانجینگ شرقی شانگهای

نزدیک به وسایل نقلیه و یکی از شلوغ ترین خیابان ها در کل شهر، شرق نانجینگ جاده یک پناهگاه برای shopaholics است. با این حال، شما واقعا نیازی به خرید هر چیزی برای لذت بردن از پیاده روی در امتداد این خیابان پر رونق نیست. جمعیت شلوغ، چراغ های نئون و فعالیت های غم انگیز این محل خوبی برای جذب برخی از انرژی شانگهای است.

خیابان قرارداد فرانسوی در شانگهای

در اطراف مسیرهای گسترده ای از قرارداد فرانسوی سرگردان شوید و از ساختمان های سبک اروپائی که در خیابان های فضایی قرار دارند را تحسین کنید. برای کنجکاوی جالب به سمت Tianzifang بروید و از طریق خطوط و کوچه های باریک قدم بزنید، در حیاط های هوشمند تردید کنید، سازه های قدیمی را دیدید و آب و هوای آنها را خیس کنید. یک قدم از طریق این قسمت اتمسفر از شهر، یک چیز را صرف هزینه کند. اگر با راهنمای تور شانگهای بروید، می توانید در مورد منطقه بیشتر بدانید و بینش بیشتری کسب کنید.

خیابان Xintiandi شانگهای

Xintiandi یکی از جالب ترین جاده های عابر پیاده شانگهای است که با ترکیب قدیمی و جدید ترکیب شده است. ساختمان ها و دیوارهای قدیمی آن همچنان حفظ می شوند، ساختمان ها شبیه مسکن شیکومن قدیمی شانگهای هستند. با این حال، یک بار در داخل، میله های مدرن، بوتیک ها و گالری ها شما را به عقب به قرن 21 می برند. هیچ جایی از تاریخ، فرهنگ، مد و ناهارخوری بهتر از Xintiandi ارائه نمی دهد.

شهرهای باستانی آب

چند شهر آب های باستانی در اطراف شانگهای وجود دارد - برخی از آنها برای لذت بردن از آنها آزاد هستند. شما به راحتی می توانید بیشتر از طریق مترو و اتوبوس دسترسی پیدا کنید، در نتیجه هزینه های حمل و نقل خود را نیز کاهش دهید. تصاویری از معماری سنتی، پل ها و آبراه ها را به تصویر بکشید. برخی از بهترین شهرهای آبهای آزاد باستانی در نزدیکی مرکز شهر عبارتند از: Zhujiajiao، Qibao و Fengjing به خوبی حفظ شده است.

موزه تاریخ طبیعی شانگهای

رایگان برای ورود، موزه تاریخ طبیعی شانگهای محل مخصوصا برای خانواده ها با بچه ها است. یک موزه بزرگ، آن را نشان می دهد که توسعه حیوانات، گیاهان و مردم در طول سال. توضیحات روشن و دقیق است، با نمایش فسیل، آثار باستانی، مومیایی ها و بیشتر. طراحی موزه خود را بر اساس ساختار پوسته حلزون، یک لایه از مارپیچهای سبز به بالا چشمگیر است. توجه داشته باشید که موزه در روزهای دوشنبه باز نیست.

موزه شانگهای

موزه آزاد دیگر در این شهر، موزۀ شانگهای جایگاه فوق العاده ای برای هر کسی است که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ و میراث چین می باشد. این موزه به چهار سطح تقسیم می شود و دارای یکی از گسترده ترین مجموعه های اقلام از چین قدیمی با حدود 140،000 آثار تاریخی است. شما می توانید سکه، جواهرات، سنگ های قیمتی، آثار هنری، خوشنویسی، مجسمه ها، لباس و بیشتر در نمایش های مختلف پیدا کنید.

کاخ هنری شانگهای

علاقهمندان هنری میتوانند از کارهای متنوعی در کاخ شانگهای Art که در داخل غرفه چینی واقع شدهاند، برای نمایشگاه جهانی شانگهای در سال 2010 استفاده کنند. این مبلغی را برای ورود به داخل، هزینه چند ساعته یا بیشتر برای هنرپیشگان هزینه نمیکند مسافران بودجه. شما می توانید ببینید که چگونه هنر در چین در طول تاریخ، با مجسمه های چشم نواز، نقاشی های نقاشی، نقاشی ها و نقاشی های دیگر، توسعه یافته است.

باغ یو یوان یا باغ شادی

باغ وحش زیبای Yuyuan در دهه 1570 ساخته شده است. هزینه پذیرش کم است، اما هنگامی که شما پرداخت می کنید، می توانید در مدت زمان طولانی در داخل پارک بمانید. این یک محل دلپذیر برای تجربه طعم و مزه چین از زمان های گذشته است، با ساختارهای سنتی در سراسر باغ.

پارک شانگهای

تماشا کنید مردم محلی تمرین در زمینه ورزش و فعالیت در پارک شانگهای و نگاهی اجمالی به زندگی محلی. برای بهترین افراد تماشا کنید، سعی کنید از صبح زود بازدید کنید، وقتی مردم برای انجام رقص، عمل تای چی و شمشیر، و همچنین مهارت های موسیقی خود را در طیف وسیعی از ابزارها تمرین کنند. شما می توانید به پارک مراجعه کنید به استراحت از شهر شلوغ، بازی شطرنج و یا حتی یک پیک نیک در میزهای سنگی و مدفوع.

جینشین سیتی ساحل

ممکن است شما را شگفت زده کند که شانگهای دارای یک ساحل است - اما این کار را می کند! شما آن را در منطقه Jinshan در سمت شمالی خلیج Hangzhou پیدا کنید. شما می توانید از ماسه های زرد لذت ببرید و از منظره ای لذت ببرید و یا با پیاده روی در امتداد مسیر پیاده روی فعال باشید. همچنین یک بازار دریایی تازه در نزدیکی و یک پارک تفریحی وجود دارد.

معبد جینگان

معبد جینگان یکی از جاذبه های برتر در شانگهای است که بسیاری از بازدیدکنندگان را از سراسر چین و فراتر از آن جذب می کند. خانه بزرگترین مجسمه جادو بودا در کل کشور، شما همچنین می توانید مجسمه های کوچک و طرح های سنتی را مشاهده کنید و همچنین می توانید هوا روحانی را جذب کنید. در حالی که هزینه پذیرش منظم معقول است، معمولا در روزهای 1 و 15 هر ماه ماه رایگان در معبد قرار دارد.

انتشار: 10 تیر 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1

به "چطور به شانگهای چین ارزان سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور به شانگهای چین ارزان سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید