لذت زندگی 6 روزه در جزیره، سازهای بادی تِم دوره بعدی شد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، ویژه برنامه شب های بداهه نوازی زهی و زخمه ای درحالی پنجشنبه شب پانزدهم شهریور ماه به کار خود در فرهنگسرای نیاوران تهران انتها داد که رامین صدیقی مدیر این فستیوال در اجرای انتهای فستیوال از برگزاری یک رویداد دیگر با محوریت سازهای بادی در سال آینده اطلاع داد.

لذت زندگی 6 روزه در جزیره، سازهای بادی تِم دوره بعدی شد

وی پس از اجرای تک نوازی ویولنسل یاسمن کوزه گر و تک نوازی کنترباس متس آیلرتس از کشور نروژ که با استقبال مخاطبان رو به رو شد، خطاب به تماشاگران حاضر در سالن گفت: ما همراه با شما 6 روز در جزیره ای به نام فرهنگسرای نیاوران بودیم که به همه ما خیلی خوش گذشت و از فردا باید همه این جزیره را ترک نموده و دوباره به سر کار همیشگی مان برگردیم. من به سهم خودم از توجه همه شما مخاطبان سپاسگزارم که در این چند روز همراه ما بودید و در تک تک اجراهایی که به عقیده من بسیار جذاب و ارزشمند بودند، حضور بسیار پرانرژی داشتید.

مدیر برگزاری شب های بداهه نوازی زهی و زخمه ای ادامه داد: در این چند سال که این فستیوال ها را برگزار کردیم همیشه مهم ترین چیزی که توجه ما را به سمت خود جلب می کرد مخاطبان بودند. درست است که همه ما به همراه شما مخاطبان از اجرای کم نظیر این دوره با حضور هنرمندان درجه یک جهانی لذت بردیم اما من فکر می کنم آنها نیز از اینکه چنین تماشاگران خوبی داشتند، لذت بردند.

صدیقی در بخش پایانی صحبت های خود که با قدردانی از گروه اجرایی فستیوال شب های بداهه نوازی زهی و زخمه ای همراه بود، گفت: طبق سنتی که از دوره های گذشته ابداع کردیم تصمیم داریم علاوه بر غافلگیری ای که امشب با حضور تعدادی از هنرمندان شرکت کننده در فستیوال برای شما داریم، تِم دوره بعد را نیز معرفی کنیم که با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و حضور آقای کلاوس گِزینگ از آلمان در این دوره فستیوال، دوره بعد با محوریت سازهای بادی اجرا می گردد که شما شاهد اجرای هنرمندانی از خانواده این سازها خواهید بود.

پس از صحبت های صدیقی گروهی متشکل از کلاوس گزینگ از آلمان، آنیا لخنر نوازنده ویولنسل از آلمان، فِرِنک اسنتبرگر نوازنده گیتار از مجارستان، بیورن مه یر نوازنده بیس از سوییس و علی بوستان نوازنده سه تار از ایران قطعه ای را به صورت بداهه اجرا کردند که این اجرا با تحسین مخاطبان همراه شد.

ویژه برنامه شب های بداهه نوازی زهی و زخمه ای به مدیریت رامین صدیقی و همکاری فرهنگسرای نیاوران تهران طی روزهای 10 تا 15 شهریور میزبان علاقه مندان موسیقی بود. در این فستیوال علاوه بر اجرای چند برنامه موسیقایی مشترک بینافرهنگی برنامه های جانبی دیگری از جمله ملاقات با هنرمند، اکران فیلم های مستند و کارگاه های آزاد با حضور هنرمندان شرکت کننده برگزار گردید.

گلفام خیام نوازنده گیتار کلاسیک، زوفیا بورُس نوازنده گیتار از مجارستان، اولاش اوزدمیر نوازنده باقلاما از ترکیه، حسام اینانلو نوازنده کمانچه از ایران، علی بوستان نوازنده سه تار از ایران، آنیا لخنر نوازنده ویولنسل از آلمان، بیورن مه یر نوازنده بیس از سوئیس، فِرِنک اسنتبرگر نوازنده گیتار از مجارستان، رنو گارسیا فونس نوازنده ویولنسل از فرانسه، متس آیلرتس نوازنده کنترباس از کشور نروژ، تونی اوورواتر نوازنده کنترباس از هلند و کلاوس گزینگ نوازنده سازهای بادی (نوازنده مهمان) از آلمان هنرمندانی بودند که در بخش اجرایی آثار خود را برای مخاطبان اجرا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 37

به "لذت زندگی 6 روزه در جزیره، سازهای بادی تِم دوره بعدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت زندگی 6 روزه در جزیره، سازهای بادی تِم دوره بعدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید