من یک تصویرگر هستم

به گزارش اسلیم فا، همزمان با شروع هفته تصویرگری نمایشگاه بزرگ من یک تصویرگر هستم از 4 تا 15 آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

من یک تصویرگر هستم

به گزارش خبرنگاران، هفته تصویرگری رویدادی است که در سال های متمادی پس از تاسیس انجمن تصویرگران ایران برگزار شده اما از دو سال گذشته و با اعلام روز تصویرگری، تقویم ثابت و برنامه های مفصل تری پیدا نموده است.

نمایشگاه ما تصویرگر خود هستیم از زمان راه اندازی هفته تصویرگری، هر سال نمایشگاهی برای نشان دادن توان تصویرگران با نمایش جدیدترین آثارشان برپا می گردد. نمایشگاه من یک تصویرگر هستم این دوره نیز دربرگیرنده 250 اثر ازآثار تصویرگران است.

همچنین نمایشگاه نشان آبان که منتخبی از آثار فرشید مثقالی، بهزاد غریب پور وعاطفه ملکی جو دریافت کنندگان دومین دوره اهدای نشان آبان (1396) برپا می گردد.

اهدای نشان آبان 97 نیز از دیگر برنامه های هفته تصویرگری است.

نشان آبان نشان حرفه تصویرگری ایران، هر سال به چهار چهره که در چهار موضوع، حرفه تصویرگری را بالنده و پاینده نموده باشند، اهدا می گردد. سال جاری نیز این نشان غیر رقابتی به چند تن از چهره های تاثیرگذار تصویرگری تعلق می گیرد.

شورای سیاست گذاری این دوره از هفته تصویرگری متشکل از علی بوذری، هدا حدادی، محسن حسن پور، نرگس محمدی، کمال طباطبایی، کیانوش غریب پور، حدیثه قربان، مجید کاظمی و علی هاشمی شهرکی است. مدیریت نمایشگاه برعهده نرگس محمدی٬ مدیر اجرایی ما تصویرگر هستیم برعهده حنانه ملک پور و دبیر اجرایی نشان آبان بر عهده حدیثه قربان است.

نمایشگاه هفته تصویرگری جمعه 4 آبان ساعت 17 در خانه هنرمندان ایران افتتاح می گردد و تا 15 آبان میزبان علاقه مندان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 81

به "من یک تصویرگر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من یک تصویرگر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید