کری خطاب به ترامپ: کتابم را بخر تا برجام را بهتر بفهمی!

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا در پیامی توییتری به انتقاد دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور به دیدارهای اخیر وی با یک مقام ایرانی پاسخ داد و با لحنی کنایه آمیز نوشت: آقای ترامپ، باید بیش از آنکه نگران ملاقات من با وزیر خارجه ایران [محمدجواد ظریف] باشی، از بابت دیدار پل مانافورت با رابرت مولر احساس نگرانی کنی.

کری خطاب به ترامپ: کتابم را بخر تا برجام را بهتر بفهمی!

منظور کری موافقت مانافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ برای همکاری با مولر بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات 2016 آمریکا است.

کری در بخش دیگری از توییت خود نوشت: اما اگر خواستار آموختن چیزی درباره توافق هسته ای (ایران) هستی که به امن تر کردن دنیا انجامید (!)، کتاب جدید مرا بخر.

منظور وزیر خارجه اسبق آمریکا کتاب خاطرات وی است که با عنوان هر روز موهبتی دیگر است منتشر شد.

البته برخی رسانه ها نیز به نقل از کری نوشته اند: همه وزرای خارجه اسبق دیدارهایی دارند. ما مذاکره ننموده و در امر سیاست مداخله نمی کنیم بلکه صحبت می کنیم و مباحثات مسئولانه ای درخصوص مسائل دنیا داریم.

به گزارش مهر، از زمانی که کری در یک مصاحبه رادیویی به اینکه در دوره ریاست جمهوری ترامپ چند نوبت با ظریف دیدار داشته، اذعان نموده است؛ ترامپ و دیگر اعضای دولت وی، وزیر خارجه اسبق آمریکا را به قانون شکنی متهم نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 45

به "کری خطاب به ترامپ: کتابم را بخر تا برجام را بهتر بفهمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خطاب به ترامپ: کتابم را بخر تا برجام را بهتر بفهمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید