از اندونزی، آشوری: باوجود همه نامهربانی ها 8 مدال کسب کردیم

به گزارش اسلیم فا، دبیر فدراسیون کاراته گفت: به رغم همه نامهربانی هایی که در جریانات مسابقات وجود داشت هشت مدال برای کاروان ورزشی کشورمان صید کردیم تا دل ملت مان را شاد کنیم.

از اندونزی، آشوری: باوجود همه نامهربانی ها 8 مدال کسب کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محسن آشوری بعد از کسب دو مدال طلا، سه نقره و سه برنز توسط اعضای تیم ملی کاراته ایران در بازی های آسیایی گفت: به کادر فنی ، ملی پوشان و همه زحمتکشان فدراسیون خسته نباشید می گویم، چرا که برای موفقیت در این بازی ها زحمات زیادی کشیدند. همان طور که قول داده بودیم به دنبال نتایجی بهتر از اینچئون بودیم و همین اتفاق هم افتاد. به رغم همه نامهربانی های انجام شده در جریان رقابت ها و مدال هایی که از ما گرفتند، هشت مدال صید کردیم تا دل ملت مان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به حضور رئیس شورای المپیک آسیا در سالن و همچنین حذف احتمالی کاراته از دوره بعدی بازی ها، مدال مسلم سنگین وزن را برای نماینده کویت در نظر گرفتند تا کاراته همچنان در بازی های آسیایی حضور داشته باشد و آن را نگه دارند.

دبیر فدراسیون کاراته خاطر نشان کرد: این اتفاقات چیزی از ارزش های بچه های ما کم نمی کند و دیدید چگونه کاراته کاران ما دلیرانه تا پای جان جنگیدند. حتی به رغم اینکه داور رأی به برد حریف کویتی داد، کل سالن برای نماینده ایران دست زد و او را تشویق کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 24

به "از اندونزی، آشوری: باوجود همه نامهربانی ها 8 مدال کسب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، آشوری: باوجود همه نامهربانی ها 8 مدال کسب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید