گزارشی از ایجاد خسارت دریافت نشده است، نهاوند در آرامش است

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، مراد ناصری شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد بحران نهاوند که در پی وقوع زلزله 4.1 ریشتری ساعت 18 و 44 دقیقه امشب در نهاوند رخ داد، گفت: خوشبختانه بنا بر گزارشات جمع آوری شده از تیم های ارزیاب و همچنین دهیاران سطح شهرستان در مناطق شهری و روستایی هیچگونه خسارت جانی وارد نشده است.

گزارشی از ایجاد خسارت دریافت نشده است، نهاوند در آرامش است

وی با تاکید بر لزوم مدیریت بحران در مواقع بروز بلایایی طبیعی، گفت: یکی از مهم ترین مسائل در راستای مدیریت حوادث خودجوش بودن مدیران و اعضای ستاد بحران است.

وی گفت: زلزله 4.1 ریشتری امشب که روی گسل اصلی نهاوند که از بروجرد تا کنگاور است به مدت 3 ثانیه طول کشید تلنگری است برای ستاد بحران لذا مصوب گردد تا جلسات این ستاد در ماه هفته ای دو مرتبه در ساعات غیر اداری و دور از انتظار برگزار گردد.

ناصری با بیان اینکه مسئولین و خبرنگاران در آرام کردن مردم باید نقش و وظیفه خود را ایفا نمایند، گفت: به حمد الله بنا به گزارش های پلیس ترافیک قابل توجهی در شهرستان وجود ندارد که این نشان از مدیریت بحران شهروندان دارد اما ضروری است بنا بر احتیاط امشب را هوشیار باشند.

وی با اشاره به جانمایی 4 منطقه اردوگاهی جهت اسکان اضطراری در مواقع بحران، گفت: در 4 بخش مرکزی، خزل، فیروزان و زرین دشت و همچنین منطقه شهری نیز محلی برای استقرار چادر از قبل محیا شده است.

فرماندار نهاوند، اضافه کرد: بنا به گزارش هلال احمر نیز انبار اقلام ضروری شهرستان پر است و هیچگونه مسئله ای در بحث تامین وجود ندارد همچنان که شهرستان ها و استان های مشخص شهرستان نهاوند نیز در این خصوص آماده هستند.

وی گفت: خوشبختانه در حوزه زیرساخت های آب، برق، گاز و تلفن نیز خسارتی وارد نشده است.

ناصری در انتها با اشاره به اینکه مدیران بحران امشب در آماده باش کامل باشند، گفت: وظیفه ما ایجاد آرامش و همچنین خدمت رسانی به مردم است لذا مسئولین باید قبل از وقوع حوادث به دنبال برطرف کمبود ها و نواقص باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 77

به "گزارشی از ایجاد خسارت دریافت نشده است، نهاوند در آرامش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از ایجاد خسارت دریافت نشده است، نهاوند در آرامش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید