تور دبی: آخرین شرایط حضور تماشاگران در ملاقات مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال

به گزارش اسلیم فا، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری ملاقات ایران و امارات با حضور تماشاگران تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

تور دبی: آخرین شرایط حضور تماشاگران در ملاقات مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال، در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی درباره آخرین شرایط حضور تماشاگران در ملاقات ایران و امارات اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می خوانید:

*ما آنچه که در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفته می گردد را انجام می دهیم. هدف ما در فدراسیون حفظ سلامتی مردم است و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا چنین تصمیمی بگیرد آن دستور را انجام می دهیم و مساله ای نداریم.

*طی صحبتی که کلهر معاون وزیر ورزش با مسئولان انجام داد در کوشش هستند که مسئولان در ستاد ملی مقابله با کرونا را راضی نمایند که بازی ایران و امارات هم با تماشاگر و با رعایت پروتکل های سخت تر و تعداد کمتر برگزار گردد.

*در سه، چهار روز آینده بحث شروع جشنواره فیلم فجر را داریم و علاقمندان به سینما در این جشنواره حاضر می شوند، چون ما در استادیوم آزادی با یک فضای روباز روبرو هستیم، کوشش می کنیم که ملاقات ایران و امارات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد و تا جایی که می دانم حمید سجادی در دولت امروز این مسأله را مطرح می نماید.

*تیم ملی در قرنطینه است و ترک کردن اردوی تیم در فیفا تخلف محسوب می گردد و هر کسی که در جایی مستقر است باید همانجا بماند تا به ویروس اُمیکرون مبتلا نگردد. همانطور که می دانید ما بازیکنانی را از دست دادیم و مبتلا شدند. امیدوارم این بازیکنان زودتر بهبود پیدا نمایند و به تیم ملی اضافه شوند.

*حل مسائل نظام وظیفه بعضی از بازیکنان تیم ملی؟ حامد مؤمنی با مسئولان ارشد نظام وظیفه جلسه ای برگزار کرد و آن ها همکاری های لازم را انجام دادند تا در بحث ورود و خروج ملی پوشان ما مسئله ای پیش نیاید.

*تا دقایقی دیگر تمرین تیم ملی شروع می گردد و پس از تمرین بازیکنان به اتاق های خود می فرایند تا ادامه تمرینات خود را بعدازظهر زیرنظر کادر فنی انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2051

به "تور دبی: آخرین شرایط حضور تماشاگران در ملاقات مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: آخرین شرایط حضور تماشاگران در ملاقات مقابل امارات از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید