شروع دوره مربی گری فوتبال درجه C آسیا در سلطانیه

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران/زنجان رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه، از برگزاری کلاس های مربی گری درجه C آسیا در این شهرستان اطلاع داد.

شروع دوره مربی گری فوتبال درجه C آسیا در سلطانیه

جواد مرادی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان سلطانیه با همکاری هیئت فوتبال اقدام به برگزاری کلاس مربیگری درجه C آسیا نموده است، اظهار کرد: این دوره با ظرفیت کامل 24 نفر از نقاط مختلف کشور در شهر تاریخی سلطانیه به مدت یک هفته و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تدریس این دوره بر عهده داریوش یزدانی، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران است، ادامه داد: با توجه به اینکه دوره مربیگری درجه C آسیا فقط در مراکز استان برگزار می گردد، با پیگیری های صورت گرفته به وسیله مسئولان مرتبط، مجوز برگزاری آن در سلطانیه صادر شده و این دوره در حال برگزاری است.

مرادی، هدف از برگزاری این دوره را افزایش دانش فنی مربیان رشته فوتبال اعلام کرد و متذکر شد: در انتها این دوره به نفراتی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب نمایند، مدرک مربیگری فوتبال درجه C آسیا اعطا می گردد.

این مسئول با یادآوری اینکه برگزاری دوره های مربیگری به پیشرفت فوتبال مربیان به ویژه مربیان جوان که تاره وارد دنیای مربی گری شده اند، بسیار تاثیرگذار است، یادآور شد: امیدواریم این دوره ها همه ساله برگزار و در برگزاری آن ها از ظرفیت شهرستان ها هم بهره گیری گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه گفت: سلطانیه از پتانسیل بالایی در زمینه ورزش برخوردار است و امیدواریم ورزشکاران این شهرستان که همیشه در مسابقات مختلف جهانی، کشوری و استانی درخشیده اند، بتوانند با حمایت به صندلی واقعی خود دست یابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1892

به "شروع دوره مربی گری فوتبال درجه C آسیا در سلطانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع دوره مربی گری فوتبال درجه C آسیا در سلطانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید