عبادی پور: همه تیم ها قدرتمند هستند، فشاری روی من نیست

به گزارش اسلیم فا، کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: جوان گرایی همواره بوده است و به نفع تیم ملی تمام خواهد شد.

عبادی پور: همه تیم ها قدرتمند هستند، فشاری روی من نیست

به گزارش خبرنگاران، میلاد عبادی پور در آخرین تمرین تیم ملی در سالن فدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از فشارهایی که در لیگ ملت ها و بازی های المپیک بر روی بازیکنان وجود داشت، خوشبختانه در حال حاضر در شرایط خوبی هستیم و از فشارها کاسته شده است. صد در صد توان خود را به کار گرفته ایم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در توصیف حریفان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: همه تیم ها قدرتمند هستند. به یاد داریم که بازی با ژاپن در المپیک چقدر سخت بود. در انتخابی المپیک توکیو هم با کره جنوبی بازی سختی داشتیم. تصور می کنم با چین و استرالیا هم بازی دشواری داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال با اشاره به جوان گرایی و این که روزی باید اتفاق می افتاد، اعلام کرد: من هم روزی از تیم ملی کنار می روم. جوان گرایی همواره بوده است و به نفع تیم ملی تمام خواهد شد. بازیکنان جوان با اعتماد به نفس وارد مسابقات می شوند و در پی قهرمانی هستند.

عبادی پور در واکنش به مسئولیتش به اسم کاپیتان تیم ملی اظهار کرد: زمانی مسئولیت کاپیتانی سنگین می گردد که بازیکنان با اصول حرفه ای آشنا نباشند. خوشبختانه بازیکنان تجربه حضور در لیگ و تیم های ملی را دارند و دوره حرفه ای گری را پشت سر گذاشته اند و به پختگی رسیده اند. فشاری روی من نیست چون همه وظایف خودشان را انجام می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1853

به "عبادی پور: همه تیم ها قدرتمند هستند، فشاری روی من نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی پور: همه تیم ها قدرتمند هستند، فشاری روی من نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید