ابهاماتی در خصوص کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی در شرایطی 7 بهمن ماه برگزار خواهد شد که در خصوص بعضی کمیته های این فدراسیون و عملکردی که داشته اند ابهاماتی وجود دارد.

ابهاماتی در خصوص کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق

کمیته غواصی که در این حوزه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کمیته هاست در این فدراسیون با ابهاماتی در خصوص روابط پشت پرده بعضی افراد روبرو است که به نظر می رسد در آستانه برگزاری انتخابات نهادهای نظارتی باید با دقت نظر بیشتری این موضوع را آنالیز کنند.

یکی از نزدیکان فدراسیون با اشاره به ابهاماتی که در خصوص کمیته غواصی وجود دارد گفت: با آنالیز شرایط حال حاضر غواصی کشور به راحتی می توان پی برد که مدیریت و راهنمایی کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از سمت و سوی شرکت دریاکاو جنوب به مدیریت اردلان میرزا نصیر صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: نامبرده در سال 97 بعد از تغییر و تحولات کمیته غواصی در ابتدای امر به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد که بعد از مدتی جای خود را به فرهنگ شادنیا نائب رئیس فدراسیون داده و به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور غواصی و رئیس کمیته فنی به فعالیت مشغول شدند که تا به الان هم ادامه دارد.

این فرد نزدیک به فدراسیون در خصوص اتفاقاتی که پیرامون کمیته فنی غواصی اتفاق افتاده است به سه نکته اشاره نمود و گفت: فعلاً به اختصار می توان به سه نکته از اهم فعالیت و سوء استفاده میرزانصیر رئیس کمیته فنی غواصی فدراسیون در راستای منافع شرکت دریاکاو جنوب اشاره نمود:

1) شرکت دریاکاو جنوب بنابر اعلام رسمی تنها کننده سیستم غواصی DAN در ایران محسوب می گردد که آقای میرزانصیر با عنایت به قدرت خود در کمیته فنی مصوب نمودند که کلیه غواصانی که تمایل به گذراندن دوره های مدرسی در سطح کشور را دارند باید با پرداخت هزینه حدود دو نیم میلیون تومان جهت مدرک BLS o2 از سیستم DAN شرکت دریاکاو اخذ کنند.

2) با عنایت به مصوبه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، حضور مدرسین بین المللی در کشور منوط به اخذ مجوزهای لازم از این نهاد می باشد اما رئیس کمیته فنی فدراسیون با اطلاع رئیس کمیته غواصی کشور به وسیله سیستم DAN، با حضور مدرس بین المللی از کشور پرتغال اقدام به برگزاری دوره مدرسی نمودند که ظاهراً موضوع به وسیله حراست وزارت ورزش و جوانان در دست پیگیری است.

3) فروش لوازم و تجهیزات نجات غریق تولیدی شرکت دریاکاو اعم از آدمک و بویه نجات به فدراسیون با رایزنی آقای میرزانصیر رئیس کمیته فنی غواصی.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات فدراسیون نجات غریق روز 7 بهمن برگزار خواهد شد و محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی، فرهنگ شادنیا و فاطمه میر آخوری برای حضور در این انتخابات ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1524

به "ابهاماتی در خصوص کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهاماتی در خصوص کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید