توکلی: برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ایتالیا قطعی است

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی هندبال بر برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در کشور ایتالیا طبق برنامه ریزی قبلی تاکید نمود.

توکلی: برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ایتالیا قطعی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، این روزها اخباری مبنی بر احتمال لغو اردوی تیم ملی هندبال کشورمان در ایتالیا به گوش می رسد و به نظر می رسد در فدراسیون هندبال کشورمان اراده ای برای برگزاری این اردو پیش از حضور در مسابقات قهرمانی دنیا وجود ندارد. شاید تغییرات در این فدراسیون و اداره آن با سرپرست و البته استعفای نصیری، سرپرست این فدراسیون برای حضور در انتخابات هندبال نیز در گسترش این حرف و حدیث ها بی تاثیر نباشد.

با توجه به اهمیت این اردو و تمایل مسئولان ورزش کشور برای برگزاری به موقع آن و در نهایت انتها یافتن روزهای ناخوش هندبال، داود توکلی رئیس کمیته داوران کنفدراسیون هندبال آسیا و نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون دنیای هندبال که به گفته خودش متولی هماهنگی و برگزاری این اردوست، ضمن تاکید بر برگزاری اردوی ایتالیا در تاریخ مقرر به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: همه هماهنگی ها را برای برگزاری این اردو در زمان مقرر انجام داده ام و از امروز حتی سالن تمرین و زمان تمرین ها نیز معین است.

وی اضافه کرد: این اردو در ایتالیا برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان 3 دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایتالیا برگزار خواهند کرد و پس از آن نیز راهی مسابقات دنیای خواهد شد. ایتالیا نیز خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده می نماید.

ناظر ارشد فنی فدراسیون دنیای هندبال یادآور شد: بر اساس هماهنگی ها تیم ملی کشورمان 20 دسامبر (29 آذر) راهی اسلوونی شده و ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی کوتاه مدت در آن کشور با تیم های ملی الجزایر و مصر بازی محبت آمیز برگزار می نماید و سپس در سوم ژانویه (13 دی) به ایتالیا خواهد رفت.

وی در مورد اینکه شنیده می گردد فدراسیون در تامین هزینه این سفر با مشکل اقتصادی روبرو است و هزینه های این سفر بیش از توان فدراسیون برآورد شده، گفت: من مسئول هماهنگی و برگزار این اردو هستم و هماهنگی های لازم اجرا شده و مطمئن باشید این اردو در زمان مقرر برگزار خواهد شد. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از این برنامه حمایت نموده و خواسته اند این اردو آن طور که از قبل برنامه ریزی شده، برگزار گردد.

توکلی در پاسخ به این سوال که آیا پس از اردوی ایتالیا اردوی دیگری نیز برای تیم ملی در نظر گرفته خواهد شد یا نه، گفت: بعد از این اردوها، برنامه های جدید بستگی به فدراسیون جدید خواهد داشت، چون انتخابات این فدراسیون نزدیک است.

وی اضافه کرد: من ایرانی هستم و راستا کاری ام کاملا دقیق و منظم است. حتی برای پخش تلویزیونی این دیدار در ایتالیا نیز هماهنگی ها اجرا شده است. من با 3 رئیس فدراسیون در این سال ها کار نموده ام و به شخص و اینکه چه کسی رئیس فدراسیون باشد کاری ندارم، تنها خدمت به کشورم برایم اهمیت دارد.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون دنیای هندبال در مورد اینکه برای حفظ کرسی شما در کنفدراسیون آسیا و فدراسیون دنیای چه حمایت هایی از داخل ایران اجرا شده، گفت: در کسب کرسی در هندبال لابی و مشهور بودن افراد مهم است و من نیز فرد شناخته شده ای در هندبال دنیا هستم. تنها 20 درصد از این کرسی را باید حاصل کوشش های فدراسیون دانست.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 534

به "توکلی: برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ایتالیا قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: برگزاری اردوی تیم ملی هندبال در ایتالیا قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید