احمد نوراللهی: 6 فینال دیگر برای قهرمانی داریم، دیدار برابر الاهلی مهمترین بازی ماست

به گزارش اسلیم فا، احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شش هفته تا خاتمه لیگ باقی مانده و هر بازی برای ما یک فینال است و تمام تلاش مان را می کنیم که دوباره قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.

احمد نوراللهی: 6 فینال دیگر برای قهرمانی داریم، دیدار برابر الاهلی مهمترین بازی ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم، هرچند که خیلی خسته بودیم. ما تمام توان مان را برای دربی گذاشته بودیم و باید یک ریکاوری خوب برای بازی با الاهلی داشته باشیم.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: فکر می کنم شش هفته تا انتها لیگ باقی مانده و هر بازی برای ما یک فینال است. ما تمام تلاش مان را می کنیم که دوباره قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم. الان فکر می کنم مهمترین بازی مان با الاهلی است و امیدوارم پیروز باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که بعد از گلزنی در دربی محبوبیتش در بین هواداران بیشتر شده است، مطرح نمود: هواداران پرسپولیس همیشه به من و همه بچه ها و تیم محبت دارند. از آنها تشکر می کنم که همیشه حمایت می کنند. تیم ما نیم فصل سختی را پشت سر گذاشت و هواداران پشت تیم بودند. خدا را شکر می کنیم که در نیم فصل دوم روند خوب مان را ادامه می دهیم و ان شاءالله که بتوانیم پیروز باشیم.

لیگ برتر فوتبال| جایگاه پرسپولیس با برتری مقابل پیکان مستحکم شد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 200

به "احمد نوراللهی: 6 فینال دیگر برای قهرمانی داریم، دیدار برابر الاهلی مهمترین بازی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد نوراللهی: 6 فینال دیگر برای قهرمانی داریم، دیدار برابر الاهلی مهمترین بازی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید