کری سنگین بیرانوند برای ساپینتو و تبریک خاص به گل محمدی؛ امروز واقعا به این تصمیم آقا یحیی احتیاج داشتیم!

به گزارش اسلیم فا، دروازه بان پرسپولیس گفت: یک برد خیلی خاص داشتیم، هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم طرفداران تا چند هفته شاد خواهند بود.

کری سنگین بیرانوند برای ساپینتو و تبریک خاص به گل محمدی؛ امروز واقعا به این تصمیم آقا یحیی احتیاج داشتیم!

به گزارش خبرنگاران علیرضا بیراوند پس از فزونی پرسپولیس در دربی 100 گفت: از طرفداران دو تیم تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند. به طرفداران خودمان تبریک می گویم. یک برد خیلی خاص داشتیم. هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم کری خوانی که بین طرفداران وجود دارد تا چند هفته ادامه خواهد داشت. به بازیکنان مان تبریک می گویم که نشان دادند که چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی کوشش می نمایند. به گل محمدی تبریک می گویم که امروز به علت اینکه احتیاج به برد داشتیم ترکیب هجومی را چید.

وی ادامه داد: بعد از باخت به سپاهان به یکدیگر قول دادمیم که 7 بازی به جامانده را ببریم. تا به امروز 4 بازی را برده ایم و در ادامه نیز کوشش مان را می کنیم. ما باید 7 مسابقه را ببریم و هر تیمی هم که قهرمان شد نوش جانش. ما 8 امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم و عقب افتادیم و الان باید جبران کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص حضور طرفداران گفت: سوال خیلی خوبی پرسیدید. حالا می خواهیم ببینم برای هفته های بعد هم بهانه ای برای عدم حضور تماشاگران وجود دارد؟ هفته بعد در جام حذفی با گل گهر بازی داریم و امیدوارم نگیوند سکوها خراب است.

بیرانوند در خصوص اینکه بخشی از سکوها در بازی امروز ریخته بود، گفت: همان قسمتی که امروز نشسته بودند را به ما بدهند. اجازه دهند که مردم بیایند و لذت ببرند.

وی در خصوص شادی آخر بازی گفت: این حق من بود که شادی کنم و آن را به طرفداران تقدیم می کنم. به تیم خوب استقلال هم تبریک می گویم و تا قبل از این بازی مدعی بودند و خوب کار کردند. به ساپینتو هم تبریمک می گویم. او قبل از بازی گفته بود که آماده ایم رئال مادرید را هم ببریم. یک کری ریز هم برای سرمربی استقلال می خوانم و می گویم رئال را دعوت نمایند و ببرند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2304

به "کری سنگین بیرانوند برای ساپینتو و تبریک خاص به گل محمدی؛ امروز واقعا به این تصمیم آقا یحیی احتیاج داشتیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری سنگین بیرانوند برای ساپینتو و تبریک خاص به گل محمدی؛ امروز واقعا به این تصمیم آقا یحیی احتیاج داشتیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید