از علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور تا طرفداری روحانی ! ، پشیمان نیستم ! علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: دنیا مدنی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که بیشتر مردم او را در پست های اینستاگرامش شناخته اند تا بازیگری در سینما و تلوزیون! او عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

از علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور تا طرفداری روحانی ! ، پشیمان نیستم ! علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور

دنیا مدنی بازیگر و طراح لباس است. دنیا مدنی در خانواده ای هنرمند متولد شده است. دنیا مدنی گربه هایی دارد که به آنها علاقه زیادی دارد. دنیا مدنی عکس های متنوعی از خود منتشر کرده است. در ادامه عکسی از دنیا مدنی را که به دیوارنگاری تکیه داده است مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگاران، اما از این ها که بگذریم دنیا مدنی از فعالین خفن اینستاگرام است که همیشه چیزی برای پست و استوری دارد. وی به تازگی هم سلفی اخمالو اما با شالی رنگی و شکوفه دار استوری کرد. اینکه چرا بیشتر مواقع دنیا خانم در حالت جدی و قیافه گرفته هستند تعیین نیست!

علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور

ابراز علاقه بسیار جالب دنیا مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور ورزشی را ببینید.

دنیا مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی کند ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن موقع که پخش می شده) را می بیند.

در چند ماه گذشته برخی از بازیگران زن مشهور افشاگری کردند که برخی از کارگردان های مشهور و یا عوامل فیلم ها به آنها پیشنهاد رابطه نامشروع داده اند (برای گرفتن نقش). دنیا مدنی اعتقاد دارد که این بازیگران در پی دیده شدن هستند و نباید موضوعات مربوط به فساد در سینما را مردم بدانند (اطلاع رسانی عمومی شود).

حمایت دنیا مدنی از حسن روحانی!

دنا مدنی که قبلا از حسن روحانی حمایت کرده بود حالا پس از گذشت این همه جنجال در مصاحبه جدیدش خاطرنشان کرد از انتخابم درمورد روحانی پشیمان نیستم!

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیا مدنی فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد و در حال حاظر مجرد است.

منبع: شایا نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1954

به "از علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور تا طرفداری روحانی ! ، پشیمان نیستم ! علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور تا طرفداری روحانی ! ، پشیمان نیستم ! علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید