اسپین آف های سریال مردگان متحرک بعد از فصل یازدهم در راه است

به گزارش اسلیم فا، شبکه ای ام سی رسما بیان نمود سریال مردگان متحرک (واکینگ دد) در سال 2022 و با فصل 11ام به پایان خواهد رسید، اما داستان شخصیت های این مجموعه طی چند اسپین آف ادامه می یابد.

اسپین آف های سریال مردگان متحرک بعد از فصل یازدهم در راه است

سریال مردگان متحرک تا فصل 5ام یکی از محبوب ترین و بهترین مجموعه های تلویزیونی درحال پخش بود، اما رفته رفته این سریال نقاط قوت خود را از دست داد و به یک مجموعه معمولی و حتی ضعیف تبدیل شد. اینطور که پیداست ای ام سی قصد دارد در سال 2022 و با یک فصل 24 قسمتی به کار مردگان متحرک انتها دهد. به دنبال شیوع کرونا پخش نیمه دوم فصل 10ام این سریال هم با تاخیر روبرو شد و قرار است در اوایل سال آینده میلادی 7 قسمت باقی مانده از این فصل روی آنتن بروند. با این حساب هنوز 31 قسمت تا انتها داستان مردگان متحرک باقی مانده است!

تا به امروز پنج فصل از سریال از مردگان متحرک بترسید به عنوان اسپین آف مردگان متحرک پخش شده است و از ماه آینده پخش فصل ششم آن آغاز می شود. همچنین یک اسپین آف تلویزیونی دیگر تحت نام مردگان متحرک: دنیای باقی برای مردگان متحرک ساخته شده است که پخش فصل نخست آن در ماه اکتبر (10 مهر تا 10 آبان) آغاز می شود. اما این انتها کار نیست و ای ام سی قصد دارد در کنار فیلم سینمایی مردگان متحرک دو مجموعه دیگر را هم بر اساس دنیای این سری تولید و پخش کند!

  • اشتباه نابخشودنی فصل نهم مردگان متحرک درباره ریک گرایمز

یک اسپین آف با تمرکز بر دو شخصیت دریل دیکسون و کارول پلتیر ساخته خواهد شد که نورمن ریداس و ملیسا مک براید برای نقش آفرینی دوباره در این سریال باز خواهند گشت. هنوز اسمی برای این مجموعه انتخاب نشده است، اما در سال 2023 شاهد پخش آن خواهیم بود. دومین سریال جدید ای ام سی داستان های مردگان متحرک نام خواهد داشت که بر اساس اطلاعات منتشر شده یک مجموعه آنتولوژی با اپیزودهایی منفصل است که طی هر قسمت روی یک شخصیت جدید یا قدیمی تمرکز می کنند. در نتیجه برخی از شخصیت های سریال های اصلی که تا به امروز کشته شده اند شانس حضور در این مجموعه را خواهند داشت.

اسکات ام. گیمپل به عنوان نویسنده و شورانر چند فصل از مردگان متحرک پس از اعلام خبر انتها یافتن این مجموعه در فصل 11ام بیان کرده است: این انتها به معنی یک آغاز دوباره برای مردگان متحرک است و به واسطه تیم پرشور و منسجم ای ام سی با چند سریال تازه و داستان ها و شخصیت هایی جدید شاهد بازگشت این دنیای پساآخرالزمانی به تلویزیون خواهیم بود؛ زیرا هنوز داستان ها، مکان ها و دشمن های کاملا جدید زیادی از دنیای کمیک ها باقی مانده است که در ادامه می توانیم به آن ها بپردازیم.

منبع: EW

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1282

به "اسپین آف های سریال مردگان متحرک بعد از فصل یازدهم در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپین آف های سریال مردگان متحرک بعد از فصل یازدهم در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید