اصفهان، پاویون ایران در نمایشگاه غذایی و آشامیدنی مالزی توسط اصفهان برپا می گردد

به گزارش اسلیم فا، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پاویون ایران را در بزرگترین نمایشگاه غذایی و آشامیدنی کشورهای جنوب آسیا برگزار می نماید.

اصفهان، پاویون ایران در نمایشگاه غذایی و آشامیدنی مالزی توسط اصفهان برپا می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پاویون ایران را در بزرگترین نمایشگاه غذایی و آشامیدنی کشورهای جنوب آسیا برگزار می نماید.

این نمایشگاه که با عنوان MIFB2018 و از ششم تا هشتم تیرماه سال آینده در کوالالامپور مالزی برگزار می گردد بزرگ ترین رویداد متمرکز غذایی و آشامیدنی شناخته می گردد.

این نمایشگاه در دوره گذشته میزبان 550 غرفه داراز 45 کشوربوده و بیش از 19 هزار و 200 نفر از 50 کشور دنیا از آن بازدید نموده اند.

براساس برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد برگزاری بزرگترین نمایشگاه غذایی و آشامیدنی کشورهای جنوب آسیا اجرا شده این نمایشگاه در 4 بخش تخصصی انواع موادغذایی و نوشیدنی، انواع غذاهای دریایی و شیلات، موادغذایی حلال و تکنولوژی های مرتبط با صنعت غذا برای نوزدهمین دوره برگزار می گردد.

ازآنجایی که مالزی دارای بزرگترین بازارهای خرده فروشی موادغذایی در دنیا و همچنین بزرگترین تأمین کننده موادغذایی حلال در دنیا است، حضور در این رویداد می تواند بهترین عرصه برای ورود به بازار این کشور و دیگر کشورهای آسیای جنوب باشد.

همچنین این نمایشگاه با ایجاد برنامه های جانبی از جمله جلسات تجاری، بازدیدهای محلی و بین المللی، همکاری با مجله های محلی و بین المللی ، همکاری تنگاتنگ با انجمن ها و ارگان ها و برنامه های دعوت از اعضای آنها سبب جذب بازدیدکننده متخصص خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده انحصاری، پاویون ملی ایران در نمایشگاه مذکور را سازماندهی می نماید.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 571

به "اصفهان، پاویون ایران در نمایشگاه غذایی و آشامیدنی مالزی توسط اصفهان برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، پاویون ایران در نمایشگاه غذایی و آشامیدنی مالزی توسط اصفهان برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید