اعتراض نوکارت به تعویض ، به نفع جهانبخش؟

به گزارش اسلیم فا، نوکارت فرانسوی بعد از تعویض با جهانبخش به تعویض خود اعتراض کرد و شاید این اتفاق منجر به نزدیکی جهانبخش به ترکیب اصلی گردد.

اعتراض نوکارت به تعویض ، به نفع جهانبخش؟

به گزارش خبرنگاران ،در جریان تساوی 2-2 برایتون مقابل فولام عصبانیت آنتونی نوکارت بازیکن فرانسوی برایتون بعد از تعویض با ستاره 17 میلیون پوندی ایرانی خبرساز شد.نوکارت بعد از تعویض، حرکاتی خشمگینانه نشان داد تا اعتراض خود را به تصمیم سرمربی برایتون نشان دهد هر چند بعد از نشستن روی نیمکت، تا انتها بازی ساکت و آرام بود.

کریس هاتون سرمربی برایتون بعد از بازی گفت انتظار دارد همه بازیکنانش وقتی تعویض گردیده و از بازی بیرون کشیده می شوند، ناراحت شوند:امیدوارم حتی یکی از بازیکن های ما نباشد که وقتی تعویض می گردد خوشحال باشد.من مجبور بودم برای این که به بازی برگردیم تصمیم های مهمی بگیرم. فکر کنم همه این را درک می نمایند.با این حال اگر کسی کمی ابراز ناراحتی کند اشکالی ندارد. آنتونی بد بازی نمی کرد، هدف من این بود که روند بازی تیم در زمین بهبود پیدا کند.

از آنجایی که نوکارت هم پستی جهانبخش به حساب می آید حالا شاید این تصور به وجود بیاید که که وینگر ملی پوش ایرانی از بازی بعد شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد و هاتون بال فرانسوی اش را جریمه نموده و نیمکت نشین کند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 32

به "اعتراض نوکارت به تعویض ، به نفع جهانبخش؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "اعتراض نوکارت به تعویض ، به نفع جهانبخش؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض نوکارت به تعویض ، به نفع جهانبخش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید