افتخارآفرینی هنرمندان استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش اسلیم فا، جهانشیر یاراحمدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: گروه های تئاتر استان بوشهر شرکت کننده در سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیروز به کسب افتخاراتی برای استان شدند.

افتخارآفرینی هنرمندان استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر

وی اضافه کرد:در بخش صحنه ای (ایران یک) این جشنواره و در موسیقی میثم عبدی برای نمایش عروسی خون عنوان برتر جشنواره را کسب کرد همچنین در این بخش و در طراحی لباس زینب عبدی برای نمایش عروسی خون پیروز به کسب عنوان برتر شد.

یاراحمدی گفت: در بخش خیابانی جشنواره در موسیقی سوده خدری با نمایش لازمان لامکان عنوان برگزیده طرح و ایده و رضا بهرامی برای همین نمایش عنوان برگزیده جشنواره را کسب کردند.

وی گفت:چهار نماینده از استان بوشهر در سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که از 22 بهمن ماه شروع و تا چهارم اسفندماه ادامه داشت، حضور یافتند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر به گروه های نمایشی استان بوشهر شرکت کننده در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره نموده و اضافه کرد: نمایش عروسی خون به کارگردانی فضل الله عمرانی در بخش مسابقه تئاتر ایران یک، نمایش گزارش مرگبار از فصل سیاه خواب... به کارگردانی الهام ابنی،جواد صداقت در بخش مسابقه تئاتر ایران دو و نمایش لازمان لامکان به کارگردانی مارال ایزدبخش در در دو بخش مسابقه خیابانی و چهل سالگی و نمایش مبارزه زن ماهیگیر به کارگردانی مجتبی حیدری در بخش به علاوه فجر این جشنواره حضور داشتند.

یاراحمدی گفت: در مراسم اختتامیه در هر بخش از سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر دو عنوانِ برتر و برگزیده معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 169

به "افتخارآفرینی هنرمندان استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخارآفرینی هنرمندان استان بوشهر در جشنواره بین المللی تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید