افشای نخستین تصاویر گوشی تاشو آنر

به گزارش اسلیم فا، پیش بینی می شود شرکت Honor قصد دارد از گوشی نو خود در سه ماهه اول سال 2022 رونمایی کند. چند ماهی بود که گزارش هایی درباره گوشی های هوشمند تاشو Honor در دنیای مجازی منتشر شده بود. اکنون، در نوترین خبرها، رندری از گوشی هوشمند آینده Honor Magic Fold 5G به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

افشای نخستین تصاویر گوشی تاشو آنر

به گزارش خبرنگاران، از زمانی که شرکت Honor با جدا شدن از شرکت هواوی به یک برند مستقل تبدیل شد، فعالانه دستگاه های جدیدی را در بازار عرضه کرده است. پس از راه اندازی چند دستگاه پریمیوم، این شرکت اکنون قصد دارد جایگاه خود در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند را با ارائه تلفن های تاشو تقویت کند.

از نظر طراحی، گوشی هوشمند تاشوی آینده Honor شبیه به سری Galaxy Z Fold ساخت شرکت سامسونگ است. طبق گزارش های دریافتی، این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک، دستگاه تاشو دیگری را روانه بازار کند که دارای فرم تاشو باشد.

بر اساس ثبت نام تجاری که اخیرا اجرا شده است، شرکت Honor قصد دارد گوشی های هوشمند Honor Magic Fold و همچنین Honor Magic Wing را در بازار عرضه کند. با راه اندازی این دستگاه ها شرکت Honor وارد رقابت با برند هایی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی و ... در تولید گوشی های تاشو خواهد شد.

طبق شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گوشی Honor Magic Fold با یک نمایشگر 8 اینچی با وضوح صفحه نمایش 2200 در 2480 پیکسل عرضه خواهد شد. در زیر کاپوت، یک پردازنده هشت هسته ای شامل یک هسته Cortex A-77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز، سه هسته Cortex A-77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A-55 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز ارائه می شود.

گفته می شود این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. براساس رندر منتشر شده، این گوشی دارای یک دوربین پشتی با سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است و در پنل جلو احتمالا یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و تماس ویدیویی قرار داده شده است.

طبق گزارشات دریافت شده، این دستگاه با سیستم عامل اندروید 11 عرضه می شود، اما پیش بینی می شود که گوشی تا رسیدن زمان عرضه، مجهز به اندروید 12 شود. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تامین می کند.

عرضه گوشی های هوشمند تاشو می تواند به شرکت Honor کمک کند تا سهم خود از بازار داخلی چین را افزایش دهد. این برند در حال حاضر 15 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده و در بازار داخلی چین به سومین شرکت بزرگ گوشی هوشمند پس از شرکت های مطرح Vivo و OPPO تبدیل شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2158

به "افشای نخستین تصاویر گوشی تاشو آنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای نخستین تصاویر گوشی تاشو آنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید