انتقام ضدامریکایی چینی ها در دفاع از هواوی

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از کوارتز، به دنبال دستگیری منگ وانژو در کانادا به درخواست آمریکا و به جرم کوشش های وی برای دور زدن تحریم های ایران، بعضی شرکت های چینی از کارکنان خود خواسته اند به جای تولیدات اپل از محصولات هواوی استفاده نمایند.

انتقام ضدامریکایی چینی ها در دفاع از هواوی

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

این شرکت ها حتی برای ترغیب کارکنان خود به خداحافظی با تولیدات اپل و به خصوص آیفون به آنها پول هم می دهند. نکته قابل تامل این است که هواوی علیرغم تمامی فشارها و تحریکات آمریکا و بعضی متحدان اروپایی و آسیایی آن در سال 2018 پیروز به فروش بیش از 200 میلیون گوشی شده است.

یک شرکت چینی حتی مبارزه با امریکا را یک مرحله به پیش برده و با صدور اطلاعیه ای با عنوان مقاومت در برابر اپل و حمایت از هواوی به آن دسته از کارکنان خود که محصولات اپل را خریداری می نمایند هشدار داده که با این کار شانس تعریف و دریافت بعضی مزایای اقتصادی را از دست خواهند داد.

در مقابل تا 50 درصد از هزینه خرید گوشی های تولیدی هواوی به مدیران شرکت پرداخت خواهد شد. این رقم در خصوص کارمندان 20 درصد است. افرادی که تصمیم بگیرند به جای آیفون از تولیدات هواوی استفاده نمایند تا 25 درصد مبلغ گوشی خریداری شده را دریافت می نمایند. نام این شرکت افشا نشده است.

به دنبال دستگیری مدیر ارشد امور اقتصادی هواوی که دختر بنیانگذار این شرکت است، احساسات ملی گرایانه در چین بر علیه امریکایی ها به شدت تقویت شده و مردم این کشور از قلدری و رفتارهای بی منطق کاخ سفید بر علیه خود به خشم آمده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 340

به "انتقام ضدامریکایی چینی ها در دفاع از هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام ضدامریکایی چینی ها در دفاع از هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید