باغ عمودی مسکونی

به گزارش اسلیم فا، این برج مسکونی در نزدیکی شهر کلمبوی سریلانکا، با نمایی پوشیده از گیاهان، بزرگترین باغ عمودی مسکونی جهان به شمار می رود.

باغ عمودی مسکونی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی نمای ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

برج مسکونی 46 طبقه Clearpoint Residencies با ارتفاع 186 متر، از 164 آپارتمان به مساحت 213 متر مربع تشکیل شده که هر کدام دارای بالکن اختصاصی با پوشش گیاهی مناسب است.

ویژگی این باغ عمودی مسکونی، نمای پوشیده از گیاه آن است که افزون بر ایجاد سایه مناسب، با جذب آلاینده های هوا از جمله دی اکسید کربن، به تصفیه هوا یاری و صدا های اضافی محیط را جذب می نماید.

آبیاری گیاهان بصورتی کاملا اتوماتیک و با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای انجام و آب مورد احتیاج به وسیله آب باران و تصفیه آب مصرفی خانه ها تأمین می گردد که مصرف آب را تا 45 درصد کاهش می دهد.

پوشش گیاهی روی نمای خارجی باغ عمودی مسکونی، مانع از نفوذ نور اضافی خورشید به وسیله پنجره ها به داخل محیط خانه شده و احتیاج به استفاده از سیستم خنک کننده و در نتیجه هزینه های برق مصرفی را کاهش می دهد. پنل های خورشیدی که روی سقف برج مسکونی تعبیه شده اند، برق مورد احتیاج برای سیستم روشنایی راهرو ها، آسانسور و سیستم تصفیه فاضلاب برج را تأمین می نماید.

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 787

به "باغ عمودی مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ عمودی مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید