رمانتیک ترین مکان های ترکیه

به گزارش اسلیم فا، ترکیه یکی از کشورهایی است که گردشگران ایرانی زیادی را هر ساله به خود جذب می نماید. رمانتیک ترین مکان های ترکیه در جزایر، دهکده ها وشهرهای کمتر شناخته شده قرار گرفته اند و زیبایی طبیعی و معماری های فوق العاده ای را به نمایش می گذارند. برای یک سفر رمانتیک ترکیه می تواند مقصد ایده آلی باشد. در ادامه با مکان های رمانتیک ترکیه بیشتر آشنا خواهید شد. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

رمانتیک ترین مکان های ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور مسافرتی به ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

جزیره جوندا

جزیره جوندا در یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ترکیه قرار گرفته است و از سواحل توریستی ترکیه فاصله زیادی دارد. در خیابان های سنگفرش این جزیره قدم بزنید و از تماشا خانه های سنگی با پنجره هایی که از گل پوشیده شده لذت ببرید. البته اگر دیدید گوسفندان در زیر سایه درختان زیتون در حال چرا یا استراحت هستند تعجب نکنید. می توانید عصر خود را در رستوران های کنار آب بگذرانید. پیشنهاد می کنیم از این شهر حتما زیتون بخرید و به رستوان جوندا هم سری بزنید. برترین محصولات این جزیره در این رستوران استفاده می شوند تا غذاهای خوشمزه ای را برای مشتریان سرو نمایند. بلیط تهران ازمیر را مقرون به صرفه بخرید.

آرتوین

ناحیه دریای سیاه یکی از ایده آل ترین منطقه ها برای زوج های جوان است تا یک سفر رمانتیک را تجربه نمایند. مخصوصا برای زوج های جوانی که بیشتر اهل ماجراجویی هستند و دوست دارند اوقات خود را در کنار کوه و دهکده کوهستانی یایلا بگذرانند. مهم نیست در چه فصلی از این منطقه تماشا می کنید، آرتوین همواره و در همه فصول زیبایی خاص خود را دارد. در زمستان کوه های پوشیده شده از برف و در بهار و تابستان علفزارهای پوشیده شده از گل هستند که زیبایی آرتوین را به نمایش می گذارند. بعضی از زیباترین مکان هایی که می توانید از آنها تماشا کنید دره زیبای ماکاهل و کوه های کاچکار هستند. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران استانبول

گوکچه آدا

باوجود اینکه گوکچه آدا عظیم ترین جزیره ترکیه است، اما هنوز ناشناخته به جای مانده است. این جزیره یک منطقه رومانتیک و دور از جمعیت است که امکان یک سفر رمانتیک را فراهم می نماید. در این جزیره می توانید از سواحل آرام و آب فیروزه ای رنگ لذت ببرید و به گردش در دهکده های تاریخی، موج سواری و کایت سواری در یکی از برترین منطقه ها ترکیه که مناسب ورزش است بپردازید.

ماردین

شهر قدیمی ماردین معجزه معماری و تاریخ است. این شهر بقایای امپراتوری سلجوقی است. در سفر به این شهر می توانید در یکی از عمارت های سنگی که اکنون قابل سکونت است ساکن شوید، از غذاهای محلی لذت ببرید و در خیابان های قدیمی و زیبای این شهر قدم بزنید. بسیاری از زوج های جوان خارج از شهر ماردین هم به گشت و گذار می پردازند و به تماشا مکان هایی چون حسنکیف و میدیات می فرایند.

چیرالی

یکی دیگر شهرهای ساحلی دورافتاده و ساکت که به دور از جمعیت آنتالیا قرار گرفته، چیرالی نام دارد و هنوز یکی از مکان های مورد علاقه اهالی این شهر است. چیرالی مکان ایده الی برای یک سفر رمانتیک است. در سفر به این شهر می توانید در اتاق هایی که به وسیله خانواده های بومی در اختیار مسافران قرار داده می گردد بمانید و یک روز را در ساحلی که با کوه های زیبا احاطه شده بگذرانید یا به شهر تاریخی الیمپوس بروید. برای زوج های جوانی که به پیاده روی در منظره ها زیبا علاقه دارند جهت لیکیان پیشنهاد می گردد تا از منظره ها زیبای چیرالی لذت ببرند. با خرید آنلاین بلیط تهران آنتالیا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

بزجا آدا

بزجاآدا به علت داشتن سواحل زیبا معروفیت دارد. این شهر کوچک پیش از این یک دهکده ماهیگیری بوده و هنوز خانه های سنگی و خیابان های سنگفرش خود را حفظ نموده است. علاوه بر رستوران هایی که غذاهای تازه و خوشمزه سرو می نمایند، سواحل بزجاآدا مانند آیازما، هابل، بیلیک و آکیاریوم زیبایی طبیعی خود را حفظ نموده و به زیبایی های این جزیره می افزایند. یکی از برترین فعالیت هایی که در این سفر رمانتیک می توانید انجام دهید تماشای غروب خورشید در باتی بورنو در کنار آسیاب های بادی است. (خرید مقرون به صرفه بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

برای خرید بلیط ازران هواپیما به مقصد ترکیه به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1829

به "رمانتیک ترین مکان های ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مکان های ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید