ببینید ، قطارهایی با سرعت 320 کیلومتر در ساعت ، این قطارها بعد از 60 سال هنوز در ژاپن فعالند

به گزارش اسلیم فا، مسافران ژاپنی با استفاده از قطار گلوله ای می توانند به سرعت 320 کیلومتر در ساعت مسافرت نمایند، این قطارها با وجود آنکه 60 سال از عمرشان می گذرد هنوز در میان ژاپنی ها محبوب هستند.

ببینید ، قطارهایی با سرعت 320 کیلومتر در ساعت ، این قطارها بعد از 60 سال هنوز در ژاپن فعالند

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی آر پس، سریع ترین راه برای رفت و آمد در ژاپن، سفر با قطارهای گلوله ای است که در ژاپن به نام شینکانسن شناخته می گردد. این قطارهای پرسرعت به بازدیدنمایندگان این امکان را می دهند تا با کاهش زمان سفر بین مقصدها، به سرعت و به راحتی ژاپن را کشف نمایند. در ژاپن، شینکانسن بسیار به موقع حرکت می نماید و به خوبی هم نگهداری می گردد.

مسافران سوار بر این قطار گلوله ای ژاپنی، می توانند به سرعت 320 کیلومتر در ساعت به مقصد برسند که باعث می گردد سفرهای کوتاهی بین محبوب ترین مقاصد این کشور انجام گردد. شبکه این قطارها بسیار گسترده است و افراد می توانند صندلی خود را از قبل رزرو نمایند تا در هنگام شلوغی قطار، بدون صندلی نمانند.

9 خط شینکانسن در ژاپن وجود دارد که تمام این کشور را پوشش می دهد، در این خطوط سه نوع قطار حرکت می نماید؛ قطارهای سریعی که فقط در ایستگاه های اصلی توقف می نمایند، قطارهای نیمه سریع که توقف های بیشتری دارند و قطارهای محلی که در همه ایستگاه ها متوقف می شوند.

این قطار که در المپیک 1964 توکیو آغاز به کار کرد، اکنون پس از حدود 60 سال خدمت همچنان فعال است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2224

به "ببینید ، قطارهایی با سرعت 320 کیلومتر در ساعت ، این قطارها بعد از 60 سال هنوز در ژاپن فعالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، قطارهایی با سرعت 320 کیلومتر در ساعت ، این قطارها بعد از 60 سال هنوز در ژاپن فعالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید