برترین غار هتل های کاپادوکیا ترکیه

به گزارش اسلیم فا، در مرکز ترکیه، کاپادوکیا قرار گرفته است که مقصد گردشگری بسیار برجسته ای برای گردشگران زیادی به شمار می رود. دره ها، صخره ها و غارها، طبیعت کاپادوکیا را شکل می دهند. بعضی از همین غارها نیز اتاق ها و کلیساهایی بودند که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند.

برترین غار هتل های کاپادوکیا ترکیه

در ادامه همراه با ما باشید تا برترین غار هتل های کاپادوکیا ترکیه را به شما معرفی کنیم.

10. سوئیت های غاری فوکاس

Phocas Cave Suites

سوئیت های غاری فوکاس، در روستای کاووسین قرار دارند؛ برای رفتن به این مکان، تنها کافی است تا حدود سه کیلومتر از مرگز شهر گورم فاصله گرفت. با اینکه سوئیت های غاری فوکاس دارای امکانات رفاهی کافی هستند اما همچنان، فضای آن حس و حال غار را دارد. همین نیز سبب می شود تا سوئیت های غاری فوکاس، اقامتگاه بسیار خوبی در کاپادوکیا باشند. در جلوی این سوئیت ها نیز تراسی بزرگ قرار گرفته است که از آنجا می توان شاهد چشم انداز ای خارق العاده و تماشایی بود. صبحانه خوردن در این فضای دلنشین و مجذوب نماینده، مطمئنا بسیار لذت بخش خواهد بود.

9. هتل موزه کاپادوکیا

Museum Hotel Cappadocia

اقامت در هتل موزه کاپادوکیا در اوچیسار، تجربه ای بسیار لذت بخش و به یادماندنی خواهد بود. این هتل مجذوب نماینده و مجلل، این امکان را به گردشگران می دهد تا شب را در یکی از برترین موزه های دنیا سپری نمایند. اتاق هایی سنگی در این ویرانه های تاریخی بازسازی شده ایجاد شده اند و دکوراسیون بعضی از اتاق ها نیز از بعضی از آثار باارزش هستند. از جمله فعالیت های برجسته ای که می توان در هتل موزه کاپادوکیا انجام داد، شنا در استخر فضای باز آن است. تراس هتل نیز مکان بسیار خوبی برای تماشای منظره ها زیبای اطراف است.

8. پانسیون غاری گردشگران

Travellers Cave Pension

اگر در پی آن هستید تا در مرکز شهر گورمه بمانید، بهتر است که لذت اقامت در پانسیون غاری گردشگران را تجربه کنید. اتاق های این اقامتگاه از سنگ ساخته شده اند یا اینکه در درون صخره کنده کاری شده اند. امکانات سنتی و مدرنی در دکوراسیون اتاق ها به کار گرفته شده اند که زیبایی آن را دو چندان نموده اند. علاوه بر این، رستوران هتل واقع در تراس آن، برترین نقطه هتل به شمار می رود که در آنجا می توان شاهد نماهایی زیبا و مجذوب نماینده بود.

7. سوئیت های غاری کاپادوکیا

Cappadocia Cave Suites

با اقامت در سوئیت های غاری کاپادوکیا، می توان به گذشته سفر کرد. این سوئیت ها در شهر گورمه قرار دارند و غارهای باستانی ای را به تصرف خود درآورده اند، از همین رو، حس و حال قرون وسطایی دارد. با این وجود، تمام اتاق ها دارای دکوراسیون و وسایل مدرن هستند. رستوران هیستوریای این هتل، انواع غذاهای خوشمزه ترکی را به مهمانان خود عرضه می نمایند. علاوه بر آن، می توانید از غذاهای بین المللی رستوران نیز میل کنید.

6. هتل غار کلبک اسپشال

Kelebek Special Cave Hotel

هتل غار کلبک اسپشال، مشرف به شهر گورمه است و در آن، می توان شاهد نماهایی بسیار زیبا بود. این هتل، فرصت تجربه زندگی سنتی کاپادوکیایی را به مهمانان خود ارائه می نماید. حمام ترکی، سونا و استخر فضای باز، فرصت های بسیار خوبی برای استراحت و آرامش گرفتن هستند. سبک هتل غار کلبک اسپشال، حسی سنتی و با اصالت دارد. بسیاری از سوئیت های این هتل نیز دارای بالکون خصوصی هستند.

5. هتل غارهای کایاکاپی پریمیوم

Kayakapi Premium Caves

در فاصله کوتاهی از جاذبه های گردشگری برجسته ای همانند موزه فضای باز زلوه و کلیسای النظر، هتل غارهای کایاکاپی پریمیوم قرار گرفته است. در این هتل، شما می توانید در اتاق هایی قرون وسطایی اقامت کنید که درست در دل صخره ها کنده کاری شده اند که یک حس و حال واقعی از کاپادوکیا را به شما انتقال می دهد. در درون اتاق ها، دکوراسیون بسیار زیبا و در بعضی از سوئیت ها نیز حمام خصوصی وجود دارد. علاوه بر این، هتل دارای استخر فضای باز و دو رستوران است.

4. هتل غار ترا

Terra Cave Hotel

هتل غار ترا در گورمه، در درون غاری قرار گرفته است که قدمت آن به قرن نوزدهم میلادی باز می شود. اقامت در هتل غار ترا، به شما همان حس و حالی را خواهد داد که قرن ها قبل، مردم ساکن این خانه های غاری داشتند. با این حال، هتل غار ترا شامل امکانات رفاهی مدرنی همانند وایفای رایگان، تورهای اسب سواری و صبحانه های خوشمزه است.

3. هتل غار یوناک الوری

Yunak Evleri Cave Hotel

بسیاری از هتل غارها در کاپادوکیا، تاریخی غنی دارند اما تنها تعداد انگشت شماری از آن ها می توانند با هتل غار یوناک الوری رقابت نمایند. این هتل در اورگاپ قرار گرفته است و قدمت آن به قرن پنجم میلادی باز می شود. در مجاورت این هتل نیز کاخی یونانی از قرن نوزدهم وجود دارد. اثاثیه های موجود در اتاق های هتل، همگی ساخت دست هستند و کف حمام ها نیز مرمرین است. هتل غار یوناک الوری در فاصله کوتاهی از پارک ملی تاریخی گورمه قرار گرفته است و تنها با پنج دقیقه پیاده روی می توان به این پارک رسید و در درون آن، به کوهنوردی ، اسب سواری و تماشای منظره ها زیبا پرداخت.

2. سوئیت های غاری آرتمیس

Artemis Cave Suites

سوئیت های غاری آرتمیس در گورمه قرار گرفته است و هتلی مجلل به شمار می رود که فرازمینی احساس می شود. اتاق های هتل، شگفت انگیز هستند و بسیاری از مهمانان، باغ و تراس خصوص خود را در اختیار دارند. در شب، روشنایی چراغ ها، فضا را دلپذیرتر می نماید و حس خاطره انگیزی به این مکان می دهد. کارکنان هتل نیز در همه موارد، یاری رسان شما هستند و می توانند به شما یاری نمایند تا بتوانید از اقامت خود در کاپادوکیا برترین استفاده را بکنید.

1. سوئیت های غاری سلطان

Sultan Cave Suites

سوئیت های غاری سلطان، در بالای تپه آیدینلی قرار گرفته است؛ این به معنای آن است که مهمانان این هتل، قادر هستند تا نماهایی بسیار زیبا از شهر گورمه را شاهد باشند. اتاق ها در درون سنگ ها کنده کاری شده اند و امکانات رفاهی مدرنی همانند وایفای رایگان و دوش های لوکس در آن ها قرار دارند. تماشای بالون ها و منظره ها زیبای اطراف آن، مجذوب نماینده و هیجان انگیز است و مطمئنا خاطره ای ماندگار را برای شما به ارمغان خواهد آورد. تماشای غروب آفتاب نیز از بالای تراس هتل نیز دیدنی است.

منبع: فوت و فن / touropia.com
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2188

به "برترین غار هتل های کاپادوکیا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین غار هتل های کاپادوکیا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید