بهترین مراکز خرید پنانگ، مالزی

به گزارش اسلیم فا، پنانگ، یکی از مقصدهای گردشگری خارجی محبوب در بین ایرانیان است. یکی از دلایل این محبوبیت، وجود مراکز خرید متنوع در پنانگ است.

بهترین مراکز خرید پنانگ، مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

پنانگ از نظر موقعیت های خرید، تنوع زیادی دارد. مراکز خرید بزرگ و فروشگاه های کنار اسکله از مهم ترین و لوکس ترین مراکز خرید پنانگ است که با هر سلیقه و بودجه ای می توانید در آن ها چیزی برای خرید پیدا کنید. البته بازارچه های خیابانی در پنانگ هم هواداران خاص خود را دارند و جنبه دیگری از زندگی در پنانگ را نشان می دهند اما مراکز خرید بزرگ با وجود امکانات و محیط آرام و مطبوعی که دارند، انتخاب بهتری برای خرید هستند، به خصوص اگر از نظر اقتصادی، محدودیت نداشته باشید. البته در این مراکز خرید هم گاهی اجناس عالی با قیمت های باورنکردنی عرضه می گردد. به خصوص اگر در فصل حراج به پنانگ سفر کنید، محصولات بهترین برندهای جهان را با تخفیف های عالی می توانید بخرید. در ادامه با بهترین مراکز خرید پنانگ آشنا می شویم.

مرکز خرید Gurney Paragon

این مرکز تجاری بزرگ، مجموعه ای از بهترین برندهای پوشاک و مد را گرد هم آورده است. این مجموعه که در کنار دریا واقع شده، میزبان بیش از 40 بوتیک مد و 30 رستوران است. یکی از دلایل جذابیت این مرکز خرید این است که در اطراف کلیسای قدیمی St. Josephs Novitiate واقع شده است که به زیبایی تمام بازسازی شده است.

این مجموعه بزرگ دارای مرکز خرید 9 طبقه و یک اقامتگاه لوکس است و یک برج اداری هم دارد. فروشگاه های لوکس مد، در طبقات اول و دوم قرار دارند. تئاتر IMAX و رستوران های عالی، بخش دیگری از این مجموعه را تشکیل می دهند.

ستون های پست مدرن، کف مرمرین با پنجره های بزرگ با شیشه های رنگی از ویژگی های طراحی داخلی و خارجی این مرکز است. یک فودکورت بسیار بزرگ هم در این مرکز وجود دارد. از دیگر امکانات آن می توان به مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی و سوپرمارکت اشاره نمود.

دپارتمان استورهای مختلف و بهترین برندهای داخلی و خارجی در این مجموعه نمایندگی دارند. از میان برندهای مشهوری که در این مرکز خواهید دید می توان به رولکس، لاکوست، سفورا، H &M، مایکل کورس، آدیداس، پوما و... اشاره نمود.

در فودکورت این مجموعه می توانید بهترین غذاهای محلی پنانگ را امتحان کنید. اگر غذای محلی دوست ندارید، در رستوران های مختلف غذاهای متنوع از سراسر جهان عرضه می گردد. مثلا نودل یا انواع پیتزا که معمولا هر سلیقه ای آن را می پسندد.

علاوه بر رستوران ها و کافه های متعدد، چشم انداز رو به اقیانوس و تفریحات متعددی که در این مرکز برای بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شده است، بر جذابیت آن افزوده است. سینمای IMAX در بالاترین طبقه مرکز، مرکز اسپا و سلامتی، مرکز مراقبت از مو و سالن زیبایی از دیگر امکانات این مجموعه است که مورد توجه خانم ها قرار دارند.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید 1st Avenue Mall

این مرکز، یک مجموعه تجاری 7 طبقه است که در آن برندهای شناخته شده ای چون H&M، ویکتوریا سیکرت، Cotton On و... نمایندگی دارند. این مجموعه فقط به خاطر فروشگاه هایش محبوب نیست بلکه مجموعه ای از مراکز تفریحی دارد که هم برای اهالی و هم برای گردشگران، جذاب است. مجموعه سینمایی، سالن بولینگ، کافه های متعدد، مرکز کارائوکه و حتی یک اتاق پازل و بازی در این مجموعه برای سرگرمی بازدیدنمایندگان در نظر گرفته شده است.

ساعت کار 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید Gurney Plaza

این مرکز خرید که در کنار دریا واقع شده است، در سال 2001 افتتاح شده است و بخش های مختلفی دارد. از جمله یک سوپرمارکت بزرگ، یک مجموعه سینمایی کامل و مرکز تجاری. در این مرکز خرید 9 طبقه، بیش از 380 فروشگاه از برندهای معتبر به عرضه محصولات خود می پردازند. این مرکز تجاری در 3 کیلومتری از شمال غربی جرج تاون، دومین مرکز خرید بزرگ جزیره است.

در کنار فروشگاه های مختلف مد و پوشاک از برندهای مشهور، این مجموعه بیش از 57 اوت لت غذایی دارد که در آنها بهترین غذاهای محلی و بین المللی سرو می گردد. در سال های اخیر، عملیات بازسازی و توسعه این مجموعه صورت گرفته است و بخش های جدید مرکز، در سال 2008 افتتاح شد. این قسمت جدید دارای 80 فروشگاه و 800 ظرفیت پارکینگ و یک دپارتمان استور است.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید Queensbay

این مجموعه تجاری، بزرگترین مرکز خرید پنانگ است و فقط چند دقیقه از پل پنانگ فاصله دارد. این مجموعه میزبان بسیاری از رستوران های میان رده، فروشگاه های لباس، فروشگاه های لوازم دیجیتال و یک مجموعه سینمایی بزرگ است. این مجموعه به خاطر وسعت زیاد و تنوع کالاها، یکی از محبوب ترین مراکز تجاری جزیره است که در سال 2006 افتتاح شده است. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است و شباهت زیادی به مجموعه تجاری Gurney Plaza دارد ولی جدیدتر و بزرگتر است و فروشگاه های بیشتری دارد.

این مجموعه پنج طبقه، بیش از 500 فروشگاه از برندهای مشهوری مانند بریتیش ایندیا، MNG Mango، ال، گپ، تیمبرلند و... دارد. در طبقه سوم، یک مجموعه تفریحی ساخته شده است که امکاناتی چون سینمای، مرکز کارائوکه و تفریحاتی از این دست دارد.

به عقیده بسیاری از اهالی پنانگ، خرید کردن با تخفیف و چانه زدن فقط در خیابان های باریک و بازارچه های محلی امکان پذیر است اما بد نیست بدانید که در این مرکز تجاری هم می توانید حصولات متعددی را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید و در آرامش بیشتر نسبت به خیابان های شلوغ، خرید کنید. علاوه بر اینکه در این مجموعه می توانید در آرامش کامل خرید کنید، هر آنچه که در جزیره برای فروش عرضه شده باشد، در این مجموعه هم پیدا می گردد. بدون سختی می توانید محصولات ارزان را پیدا کنید به خصوص در فصل حراج که برندهای مشهور، محصولات خود را با قیمت های استثنایی عرضه می نمایند.

این مجموعه تجاری به راحتی به وسیله ماشین و از ساحل شرقی قابل دسترسی است. ارزان ترین راه برای رفتن به این مرکز خرید، استفاده از اتوبوس های تندرو، خط 307 است.

ساعت کار: 10 و نیم صبح تا 10 و نیم شب

مرکز خرید Straits Quay

این مرکز تجاری یک مجموعه فضای باز و دو طبقه است که در مقابل تفریح گاه ساحلی قرار گرفته است و میزبان برترین برندهای داخلی است. البته این مجموعه غیر از فروشگاه های برند، به خاطر رستوران ها و کافه هایش مشهور است. این مرکز میزبان مرکز هنرهای نمایشی پنانگ (Penang PAC) است و امکانات تفریحی متعددی دارد. از جمله یک مرکز اسپا، پارک ترامپولین و مرکز تناسب اندام خصوصی.

ساعت کار: 10 و نیم صبح تا 10 و نیم شب

مرکز خرید KOMTAR، مرکز خریدی با یک سکوی بازدید در جرج تاون

این برج 65 طبقه ای در مرکز جرج تاون واقع شده است و یکی از بناهای نمادین پنانگ است. پایین ترین طبقه این برج، یک مرکز تجاری است که میزبان برندهای داخلی و فروشگاه های لوازم الکترونیکی مثل تلفن همراه، دوربین، لپتاپ و تعمیرگاه های لوازم الکترونیک است. طبقات بالاتر، به دفاتر اداری و تجاری اختصاص دارد.

بلندترین ساختمان پنانگ، سازه ای استوانه ای شکل و دومین ساخمان بلند مالزی است. یکی از جاذبه های گردشگری پنانگ در این برج واقع شده است. در طبقه پنجاه و هشتم برج، یک سکوی بازدید در نظر گرفته شده است که چشم اندازهای بسیاری زیبایی از پنانگ را به نمایش می گذارد. این بنا با تعداد زیادی فروشگاه های کوچک و بزرگ احاطه شده است. در نتیجه بعد از سر زدن به برج و تماشای پنانگ از ارتفاع، می توانید در مناطق اطراف و در طبقه پایین برج، خرید کنید.

این مجموعه، بخش هایی در فضای آزاد دارد که بازدیدنمایندگان می توانند در آنها قدم بزنند و از رستوران ها و کافه های اطراف لذت ببرند. در طبقات مختلف این مرکز خرید محصولات خاصی عرضه می گردد. طبقه اول که بیشتر به کالاهای دیجیتال اختصاص دارد. طبقه دوم میزبان فروشگاه های زیورآلات، فروشگاه سوغات، اسباب بازی فروشی و دو فست فود مک دونالد و KFC است. در طبقه سوم و چهارم، فروشگاه های پوشاک بانوان واقع شده است که بسیاری از آنها از برندهای داخلی مالزی هستند. در نتیجه در این مرکز می توانید محصولاتی ارزان تر نسبت به بسیاری از مراکز خرید لوکس پیدا کنید.

بازدیدنمایندگان با دو بالابر مخصوص می توانند خود را به سکوی بازدید برسانند. این بخش از مجموعه هر روز از 10 صبح تا 5 عصر باز است اما بهترین زمان برای بازدید، صبح است چون نور کافی و مطلوب برای ثبت عکس های زیبا وجود دارد.

ساعت کار: 10 و نیم صبح تا 10 و نیم شب

مرکز خرید پرانگین مال (Prangin Mall)

این مرکز خرید هم درست مثل مرکز خرید KOMTAR برای کسانی مناسب است که می خواهند خرید ارزان تری را تجربه نمایند. اگر می خواهید انواع پوشاک و لوازم دیجیتال با قیمت مناسب پیدا کنید حتما به این مرکز سر بزنید. این مجموعه پنج طبقه، یک دپارتمان استور زنجیره ای است و بهترین برندهای داخلی در آن نمایندگی دارند.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید آیلند پلازا (Island Plaza)

در این مجموعه تجاری، دپارتمان استور، سوپرمارکت و مجموعه ای از بهترین برندهای داخلی و خارجی مثل کوییک سیلور، CK Jeans، نایکی و بادی گلاو، نمایندگی دارند. غیر از خرید، در این مجموعه می توانید از مرکز سینمایی، باشگاه تناسب اندام و سایر امکانت بهره ببرید.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

مرکز خرید پنانگ پلازا (Penang Plaza)

یکی از قدیمی ترین مرازک خرید پنانگ، این مجموعه تجاری است که هواداران زیادی به خصوص در بین اهالی پنانگ دارد. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، سوپرمارکت ها و داروخانه های متعددی در این مرکز وجود دارد. یک فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در طبقه دوم این مرکز واقع شده است که قیمت های بسیار مناسبی دارد. در مجموع اگر دنبال خرید ارزان و متنوع هستید، این مرکز را برای گشت و گذار انتخاب کنید.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

تایمز اسکوئر پنانگ (Penang Times Square)

این مجموعه تجاری متشکل از مرکز خرید، برج اقامتی و ساختمان اداری است. این مجموعه یک کیلومتر از برج KOMTAR فاصله دارد. در سه طبقه مرکز خرید این مجموعه، محصولاتی چون پوشاک، لوازم آرایش، کالای دیجیتال و موزه و سالن زیبایی وجود دارد. چندین رستوران در این مجموعه، میزبان بازدیدنمایندگان است. بهترین برندهای پوشاک و کفش داخلی در این مرکز نمایندگی دارند.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

برای سفر به مالزی می توانید تور مالزی را در خبرنگاران جستجو و بهترین آفر تور را از میان آژانس های معتبر مسافرتی انتخاب نموده و با پایین ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه ریزی دقیق تر برای سفر خود، خبرنگاران فهرست کاملی از جاهای دیدنی مالزی را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم، سفر راحت تر و بهتری به مالزی داشته باشید.

منبع: کجارو / penang.ws
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 483

به "بهترین مراکز خرید پنانگ، مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید پنانگ، مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید