برترین نوع شیشه برای بانک ها و گیشه شیشه ای

به گزارش اسلیم فا، یکی از ویژه ترین راهکار ها برای ایجاد حریم و تفکیک فضای ارباب رجوع و متصدیان در فضا های تجاری و بانک ها، استفاده از برترین نوع شیشه برای بانک ها و این مکان ها است.

برترین نوع شیشه برای بانک ها و گیشه شیشه ای

کانترهای شیشه ای علاوه بر ایجاد فضای جداگانه و حفظ ایمنی، از انتقال ویروس ها و بیماری ها در زمان مراجعه کاربران در بانک ها جلوگیری می نمایند. این شیشه ها علاوه بر کاربرد در بانک ها، قابلیت استفاده در صرافی ها و طلا فروش ها را نیز دارند. برای آشنا شدن با برترین نوع شیشه برای بانک ها و گیشه ها، می توانید ادامه این نوشته را مطالعه کنید.

انواع شیشه مناسب بانک ها و گیشه شیشه ای

کانتر های شیشه ای در انواع اشکال صاف، مکعب، کروی و دایره ای ساخته می گردد؛ انتخاب هر یک از آن ها برای بانک ها، مراکز تجاری و اداری، صرافی ها و… باید متناسب با نوع کاربرد و احتیاج شما صورت بگیرید.

برترین نوع شیشه برای بانک ها؛ شیشه های صاف

ساده ترین شیشه ای که بر روی کانتر ها قرار می گیرد، شیشه های صاف هستند. این شیشه ها به سادگی بر روی میز باجه های بانکی، داروخانه ها، بیمارستان ها و مراکز دولتی قابل اجرا شده و می تواند فضای شخصی بین ارباب رجوع و پرسنل ایجاد کند. برای برقرار ارتباط بین افراد بر روی کانتر های شیشه ای، یک قسمت هلال به همراه چندین سوراخ منظم قرار گرفته است.

شیشه لمینت ضد گلوله ، برتریننوع شیشه برای صرافی ها و بانک ها

اگر در پی یک کانتر شیشه ای با ایمنی بسیار بالا هستید که به راحتی شکسته نگردد، بهتر است اقدام به خرید شیشه ضد سرقت کنید. شیشه های ضد گلوله و ضد سرقت علاوه بر کاربرد در بانک ها، برای انواع صرافی ها و طلا فروشی مناسب هستند.

این شیشه ها می توانند امنیت کامل و صد در صد را برای فضای داخل شیشه ایجاد نمایند. البته شیشه لمینت ضد گلوله برای جلوگیری از شیوع بیماری های مانند سرما خوردگی و آنفولانزا مفید است و از ارتباط نزدیک افراد با یک دیگر جلوگیری می کند.

کانتر شیشه ای دکه ای

کانتر شیشه ای دکه ای یا دبیرخانه ای یکی دیگر از انواع شیشه های مناسب برای بانک ها است که فضای عمومی همراه با یک یا دو پنجره دارد تا مراجعین بتوانند به خوبی با پرسنل بانک ها ارتباط برقرار نمایند. البته جدا از کاربرد در بانک ها از این شیشه ها برای ادارات شلوغ، مدارس و بلیط فروشی ها نیز استفاده می گردد.

باکس شیشه ای ؛ مناسب ادارات

کانتر های شیشه ای اغلب به صورت باکس های مربعی ساخته می گردد. این باکس ها بیشتر روی میز و در اداره ها و فضا های تجاری کاربرد دارد. یکی از ویژگی های برترین نوع شیشه برای بانک ها یعنی باکس شیشه ای ایجاد فاصله بیشتر بین مشتریان و کارمندان است. ضمناً با ایجاد شبکه نوری در زیر ساختار شیشه ای این کانتر می توانید فضای فوق العاده شیک و زیبا را در میز نهار خوری و دیگر بخش های مدنظر ایجاد کنید.

کانتر شیشه ای کرو و دایره

یکی دیگر از برترین شیشه ها برای بانک ها، شیشه های کروی و دایره ای شکل است که روی کانترهای هلالی نصب می گردد. این کانتر به علت ساختار خاصی که دارد، برای جواهر فروشی ها، ساعت فروشی ها و فضا های تجاری نیز مناسب است. از این شیشه های کانتر اغلب برای ویلا و خانه های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که علاوه بر ایجاد امنیت، می تواند به زیباتر شدن فضای این خانه ها و ویلا ها یاری کند.

کانتر شیشه ای چیست؟

کانتر شیشه ای نوعی شیشه مقاوم و ضد ضربه است که بر یراق آلات چوبی و یا فلزی در بانک ها ایجاد می گردد تا از تماس مراجعه نمایندگان با کارکنان بانک جلوگیری کند.

شیشه لمینت و یا سکوریت برترین نوع شیشه برای اجرای کانتر های شیشه ای بانک ها است. برای خرید شیشه لمینت بهتر است به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید از باکیفیت و با دوام بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

یکی از کاربرد های مهم کانتر شیشه ای جلوگیری از انتقال بیماری ها و مریضی ها از ارباب رجوع به پرسنل کاری است. از دیگر مزیت های این شیشه ها می توان به عدم دسترسی مدارک و لوازم روی میز به وسیله مراجعه نماینده، ایجاد شکل زیبا و مرتب همراه با حفظ حریم شخصی اشاره نمود.

ویژگی های مهم برای برترین نوع شیشه بانک ها

شاید این سوال در تصور شما نیز ایجاد گردد که برترین نوع شیشه برای بانک ها باید چه ویژگی های خاصی داشته باشد؟

ما در این بخش چند مشخصه الزامی برای شیشه مناسب بانک ها و دیگر مراکز مهم را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس آن ها، انتخاب بهتری داشته باشید.

  • دوام و ماندگاری یک کانتر شیشه ای بسیار مهم است؛ زیرا با یک بار پرداخت هزینه شیشه، شما می توانید برای مدت طولانی از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید.
  • بهتر است از کانتر های شیشه ای که راحت در محل مدنظر نصب می شوند و استحکام بالایی دارند، بهره ببرید.
  • ضمناً علاوه بر نصب آسان، جمع آوری راحت و سریع در صورت لزوم نیز مهم است.
  • تمیز کردن آسان و بدون مشکل یکی دیگر از نکات مهم در جهت انتخاب برترین نوع شیشه برای بانک ها و مراکز اداری است.

سوالات متداول

کاربرد برترین شیشه نوع شیشه برای بانک ها و گیشه شیشه ای چیست؟

از کانترهای شیشه ای برای تفکیک حریم خصوصی و بین کارفرمایان و مشتریان استفاده می گردد. کانتر ها معمولاً در محل صندوق ها، پرکردن فرم ها، دستگاه های پوز و محل ایستادن مراجعین نصب می گردد.

آیا می توان از کانتر شیشه ای در محیط های خانگی استفاده کرد؟

بله؛ کاربران می توانند برای تفکیک فضای آشپزخانه از دیگر بخش های خانه و یا محل مناسب سرو غذا از برترین نوع شیشه های کانتر بهره ببرید. ضمناً این کانتر ها باعث بهینه تر شدن فضای موجود و مرز بندی بین دیگر بخش های خانه می گردد.

چرا پیشخوان بانک ها را از کانتر شیشه ای می سازند؟

به علت امنیت بالای شیشه سکوریت و تاب آوری آن در برابر ضربات، از آن ها در جهت ساخت پیشخوان بانک ها، پلیس +10، دفاتر صدور کارت سوخت و کارت ملی استفاده می نمایند.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 8 مهر 1403 بروزرسانی: 8 مهر 1403 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2395

به "برترین نوع شیشه برای بانک ها و گیشه شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین نوع شیشه برای بانک ها و گیشه شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید