تخلفات هتل آپارتمان های مشهد به حداقل رسیده است

به گزارش اسلیم فا، رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد مقدس گفت: خوشبختانه با تعاملات اجرا شده، تخلفات هتل آپارتمان های مشهد به حداقل رسیده است.

تخلفات هتل آپارتمان های مشهد به حداقل رسیده است

جهت دریافت خدمات دیزاین آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مهدی آجیلیان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: تصویب طرح جامع زیارت یکی از مسائلی است که می تواند یاری کند مسافران و زائران در مبادی و اماکن رسمی اسکان پیدا نمایند.

رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد گفت: 50 هزار تخت در شب در مشهد مقدس در هتل آپارتمان های مشهد در حال حاضر در حال فعالیت هستند و 150 تا 200 واحد هتل آپارتمان نیز براساس اعلام میراث فرهنگی استان در حال ساخت است.

آجیلیان گفت: تا زمانی که ثبت مسافر در مشهد به صورت منطقی انجام نگیرد، چشم انداز خوبی در زمینه سرمایه گذاری در زمینه هتل آپارتمان ها وجود ندارد و باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه انجام گردد.

وی گفت: واحدهای اقامتی فعال نیز به دلیل شرایط نابسامان در حال متضرر شدن هستند و سرمایه گذاری جدید اگر بخواهد با همین منوال انجام گردد، توجیهی ندارد و مشکلاتی را برای کل سرمایه گذاری در استان ایجاد می نماید.

رئیس اتحادیه هتل آپارتمان داران مشهد با اشاره به تعامل این نهاد با میراث فرهنگی استان بیان نمود: قانون واحدی در زمینه گردشگری وجود ندارد و ما به عنوان تشکل های خصوصی از سازمان میراث فرهنگی توقع داریم به صندلی واقعی خود بازگردد و البته این مسئله نیازمند همکاری تمامی سازمان ها است.

آجیلیان مطرح نمود: عدم وجود مدیریت واحد سبب شده است نتوانیم تعامل مناسبی میان واحدهای اقامتی و آژانس های مسافرتی ایجاد کنیم و زمینه ساز نشدن فرهنگ مسافرت گروهی نیز در این زمینه اثرگذار بوده است.

وی گفت: نرخنامه واحدهای اقامتی مشهد براساس خدمات آنها و دوری و نزدیکی به حرم رضوی است و از میانگین کشوری پائین تر است. خوشبختانه با تعاملات انجام شده، تخلفات هتل آپارتمان های مشهد به حداقل رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 913

به "تخلفات هتل آپارتمان های مشهد به حداقل رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات هتل آپارتمان های مشهد به حداقل رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید